EmLab

Nadszedł czas telefonów komórkowych w ASTER

Od 18 sierpnia 2008 roku ruszyła kampania marketingowa informująca o nowej usłudze ASTER – telefonii komórkowej. Reklamy pojawią się w radiu, internecie oraz na nośnikach w środkach komunikacji miejskiej. Kampania potrwa do końca września br. Akcja jest skierowana do mieszkańców Warszawy. „Kampania marketingowa MVNO będzie prosta i czytelna oraz dość zabawna. Tym razem zrezygnowaliśmy ze […]

Nadszedł czas telefonów komórkowych w ASTER więcej »

EMLab przed debiutem na New Connect

Agencja Marketingu Doświadczeń EMLab, należąca do Grupy Komunikacji Marketingowej Change Integrated, przygotowuje się do debiutu giełdowego i wprowadza standardy ładu korporacyjnego. W ubiegłym roku EMLAB odnotował rekordowy wzrost. Suma przychodów zwiększyła się w 2007 roku o 220 proc. w porównaniu z rokiem 2006. Zysk brutto w 2007 roku wyniósł 1,52 mln zł. – Wyniki finansowe

EMLab przed debiutem na New Connect więcej »

Nowy serwis EMlab

Agencja EMlab Experiential Marketing (grupa Mothership) uruchomiła nowy serwis www, dostępny pod adresem: www.emlab.pl. Serwis wykorzystuje w znacznym stopniu możliwości nawigacji i poruszania się po trójwymiarowym świecie. Serwis został przygotowany wewnątrz grupy Mothership przez dział interactive agencji DougFaberFamily kierowany przez Rafała Górskiego. – Zastanawiając się nad koncepcją kreatywną nowego serwisu EMlabu próbowaliśmy znaleźć sposób na

Nowy serwis EMlab więcej »

Scroll to Top