Nadszedł czas telefonów komórkowych w ASTER

Opublikowano: 19 sierpnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Od 18 sierpnia 2008 roku ruszyła kampania marketingowa informująca o nowej usłudze ASTER – telefonii komórkowej. Reklamy pojawią się w radiu, internecie oraz na nośnikach w środkach komunikacji miejskiej. Kampania potrwa do końca września br. Akcja jest skierowana do mieszkańców Warszawy. „Kampania marketingowa MVNO będzie prosta i czytelna oraz dość zabawna. Tym razem zrezygnowaliśmy ze standardowych outdoorowych nośników na rzecz …

Hanna LaskowskaNadszedł czas telefonów komórkowych w ASTER

EMLab przed debiutem na New Connect

Opublikowano: 17 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Agencja Marketingu Doświadczeń EMLab, należąca do Grupy Komunikacji Marketingowej Change Integrated, przygotowuje się do debiutu giełdowego i wprowadza standardy ładu korporacyjnego. W ubiegłym roku EMLAB odnotował rekordowy wzrost. Suma przychodów zwiększyła się w 2007 roku o 220 proc. w porównaniu z rokiem 2006. Zysk brutto w 2007 roku wyniósł 1,52 mln zł. – Wyniki finansowe odnotowane przez EMLab pokazują, że …

Hanna LaskowskaEMLab przed debiutem na New Connect

Nowy serwis EMlab

Opublikowano: 26 marca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Agencja EMlab Experiential Marketing (grupa Mothership) uruchomiła nowy serwis www, dostępny pod adresem: www.emlab.pl. Serwis wykorzystuje w znacznym stopniu możliwości nawigacji i poruszania się po trójwymiarowym świecie. Serwis został przygotowany wewnątrz grupy Mothership przez dział interactive agencji DougFaberFamily kierowany przez Rafała Górskiego. – Zastanawiając się nad koncepcją kreatywną nowego serwisu EMlabu próbowaliśmy znaleźć sposób na takie zaprezentowanie firmy i profilu …

Hanna LaskowskaNowy serwis EMlab