ERLI

ERLI: 78% Polaków korzysta z zakupów online

W ostatnich latach zakupy online stały się integralną częścią życia Polaków. W 2024 roku 78% polskich internautów korzystało z możliwości zakupów w sieci, co wskazuje na stabilizację tego trendu w porównaniu do roku 2023. Polacy podchodzą do zakupów w sposób przemyślany, porównując ceny, korzystając z promocji oraz wybierając wygodne rozwiązania online. Z danych wynika, że […]

ERLI: 78% Polaków korzysta z zakupów online więcej »

Bardzo dobre wyniki ERLI w 2024 roku: 67% wzrost GMV i 5 milionów użytkowników

Platforma e-commerce ERLI zamknęła 2024 rok imponującymi wynikami, które potwierdzają dynamiczny rozwój i rosnące znaczenie na polskim rynku. Spektakularny wzrost GMV o 67% rok do roku, 66% więcej transakcji rok do roku i silna pozycja w kluczowych kategoriach produktowych pokazują, że ERLI skutecznie odpowiada na potrzeby zarówno kupujących, jak i sprzedawców. Rekordowe wyniki i kategorie

Bardzo dobre wyniki ERLI w 2024 roku: 67% wzrost GMV i 5 milionów użytkowników więcej »

ERLI rozszerza ofertę dostaw dzięki współpracy z DPD

ERLI, drugi co do wielkości marketplace w Polsce, ogłosił nawiązanie współpracy z firmą kurierską DPD. Nowa usługa, ERLI DPD Kurier, jest już dostępna dla wszystkich e-sklepów zarejestrowanych na platformie ERLI. To rozwiązanie ma na celu zaspokojenie rosnących potrzeb sprzedawców w zakresie szybkich i wygodnych przesyłek e-commerce oraz optymalizację kosztów logistycznych. Nowe możliwości dla sprzedawców ERLI

ERLI rozszerza ofertę dostaw dzięki współpracy z DPD więcej »

Raport BaseLinker: W styczniu Polski e-commerce w lepszej kondycji, niż przed rokiem

Analitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker Index. W styczniu 2024 r. wskaźnik kondycji polskiego e-commerce wyniósł 121 punktów. Indeks ten bazuje na danych o sprzedaży prowadzonej przez 3 tys. firm handlujących za pośrednictwem platformy BaseLinker, odpowiadających za znaczną część obrotów polskiego

Raport BaseLinker: W styczniu Polski e-commerce w lepszej kondycji, niż przed rokiem więcej »

ERLI i PayU rozszerzają współpracę partnerską o raty 5×0%

Platform marketplace ERLI , uruchamia wygodny system nieoprocentowanych rat 5×0% dostarczany przez PayU. Nowa możliwość sfinansowania zakupów dostępna jest dla wszystkich kupujących przy zakupie produktów o wartości od 100 do 1 500 zł. Użytkownicy kupujący na ERLI mogą w prosty sposób rozłożyć wydatki na nieoprocentowane raty dostarczane przez PayU. To rozwiązanie pomoże konsumentom podzielić należność

ERLI i PayU rozszerzają współpracę partnerską o raty 5×0% więcej »

Scroll to Top