EURA7

Verbena rozmawia i udostępnia wiedzę

„Verbena. Ziołowa Encyklopedia Codziennego Zdrowia” to projekt mający na celu uruchomienie nowego kanału interaktywnej komunikacji marki Verbena z jej sympatykami, opartego o kwestie związane z naturalnymi metodami ochrony zdrowia. Równolegle do projektu prowadzona jest interaktywna kampania marki Verbena w portalach społecznościowych.

Eura7 wzmacnia dział sprzedaży

Joanna Widacka po odbyciu praktyk dołączyła do zespołu Agencji interaktywnej Eura7 obejmując stanowisko Junior Account Executive.

Internet przyciąga aktywnych konsumentów

84% konsumentów po zapoznaniu się z informacjami dotyczącymi urody, zdrowia, bądź produktów proekologicznych stara się poszerzyć i skonfrontować swoją wiedzę na ich temat za pośrednictwem Internetu. Co to oznacza dla marketerów? Ipsos Public Affairs przeprowadziło badanie na wyselekcjonowanej grupie prawie 1000 najbardziej aktywnych konsumentów. Kryterium doboru respondentów był znacznie wyższy od przeciętnego poziom zainteresowania informacjami …

Internet przyciąga aktywnych konsumentów więcej »

Portal internetowy dla prawdziwych kibiców

Pod adresem www.portalkibica.pl uruchomiono serwis internetowy w całości poświęcony tematyce kibicowania. Portal umożliwia fanom drużyn piłkarskich oraz innym zainteresowanym poznanie bieżących wiadomości o tym, co dzieje się w klubach i na stadionach całego świata. Serwis portalkibica.pl został wykonany przez Agencję interaktywną EURA7 na zlecenie wydawnictwa Andersen Press Sp z o.o.. Portal ma informować na bieżąco …

Portal internetowy dla prawdziwych kibiców więcej »

Europejscy marketerzy stawiają na Internet

Według najnowszego badania EIAA aż 73% marketerów zwiększyło w tym roku budżety przeznaczone na reklamę internetową. Spowodowało to znaczne zmniejszenie wydatków na promocję w mediach tradycyjnych – telewizji, prasie, druku. Czy inwestycje w reklamę internetową to oznaka nowej mody, czy raczej rzeczywista konieczność? Internet na plusie, reszta na minusie Zwiększenie inwestycji w marketing internetowy spowodowało …

Europejscy marketerzy stawiają na Internet więcej »

Marketerzy stawiają na reklamę online

W ciągu ostatnich trzech lat 40% marketerów zdecydowało się radykalnie zwiększyć środki przeznaczane na promocję online. Obecnie 9 na 10 z nich planuje przeznaczyć więcej pieniędzy na reklamę internetową. Czy Internet ma szansę stać się podstawowym kanałem promocji? Według raportu “State of marketer” przygotowanego przez Eloqua, w ciągu ostatnich trzech lat budżety marketingowe wzrosły w …

Marketerzy stawiają na reklamę online więcej »

Rekordowe inwestycje w reklamę internetową

W 2007 roku amerykańskie firmy zainwestowały w reklamę internetową ponad 21 miliardów dolarów – 26% więcej niż rok wcześniej. To kolejny rekord w branży interaktywnej. Czy szykują się następne? Internet jest trzecim największym medium reklamowym w Stanach Zjednoczonych. Wyprzedza go tylko prasa i telewizja. Na reklamę w prasie amerykańskie firmy wydały 48.6 miliarda USD, koszty …

Rekordowe inwestycje w reklamę internetową więcej »

Przewiń do góry