Verbena rozmawia i udostępnia wiedzę

Opublikowano: 8 listopada 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

„Verbena. Ziołowa Encyklopedia Codziennego Zdrowia” to projekt mający na celu uruchomienie nowego kanału interaktywnej komunikacji marki Verbena z jej sympatykami, opartego o kwestie związane z naturalnymi metodami ochrony zdrowia. Równolegle do projektu prowadzona jest interaktywna kampania marki Verbena w portalach społecznościowych.

Hanna LaskowskaVerbena rozmawia i udostępnia wiedzę

Internet przyciąga aktywnych konsumentów

Opublikowano: 21 grudnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

84% konsumentów po zapoznaniu się z informacjami dotyczącymi urody, zdrowia, bądź produktów proekologicznych stara się poszerzyć i skonfrontować swoją wiedzę na ich temat za pośrednictwem Internetu. Co to oznacza dla marketerów? Ipsos Public Affairs przeprowadziło badanie na wyselekcjonowanej grupie prawie 1000 najbardziej aktywnych konsumentów. Kryterium doboru respondentów był znacznie wyższy od przeciętnego poziom zainteresowania informacjami płynącymi z rynku urody, zdrowia …

Hanna LaskowskaInternet przyciąga aktywnych konsumentów

Portal internetowy dla prawdziwych kibiców

Opublikowano: 3 listopada 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Pod adresem www.portalkibica.pl uruchomiono serwis internetowy w całości poświęcony tematyce kibicowania. Portal umożliwia fanom drużyn piłkarskich oraz innym zainteresowanym poznanie bieżących wiadomości o tym, co dzieje się w klubach i na stadionach całego świata. Serwis portalkibica.pl został wykonany przez Agencję interaktywną EURA7 na zlecenie wydawnictwa Andersen Press Sp z o.o.. Portal ma informować na bieżąco o tym, co ciekawego dzieje …

Hanna LaskowskaPortal internetowy dla prawdziwych kibiców

Europejscy marketerzy stawiają na Internet

Opublikowano: 21 września 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Według najnowszego badania EIAA aż 73% marketerów zwiększyło w tym roku budżety przeznaczone na reklamę internetową. Spowodowało to znaczne zmniejszenie wydatków na promocję w mediach tradycyjnych – telewizji, prasie, druku. Czy inwestycje w reklamę internetową to oznaka nowej mody, czy raczej rzeczywista konieczność? Internet na plusie, reszta na minusie Zwiększenie inwestycji w marketing internetowy spowodowało 40%-owy spadek wydatków na reklamę …

Hanna LaskowskaEuropejscy marketerzy stawiają na Internet

Marketerzy stawiają na reklamę online

Opublikowano: 26 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W ciągu ostatnich trzech lat 40% marketerów zdecydowało się radykalnie zwiększyć środki przeznaczane na promocję online. Obecnie 9 na 10 z nich planuje przeznaczyć więcej pieniędzy na reklamę internetową. Czy Internet ma szansę stać się podstawowym kanałem promocji? Według raportu „State of marketer” przygotowanego przez Eloqua, w ciągu ostatnich trzech lat budżety marketingowe wzrosły w 72% przypadków. 64% badanych marketerów …

Hanna LaskowskaMarketerzy stawiają na reklamę online

Rekordowe inwestycje w reklamę internetową

Opublikowano: 20 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

W 2007 roku amerykańskie firmy zainwestowały w reklamę internetową ponad 21 miliardów dolarów – 26% więcej niż rok wcześniej. To kolejny rekord w branży interaktywnej. Czy szykują się następne? Internet jest trzecim największym medium reklamowym w Stanach Zjednoczonych. Wyprzedza go tylko prasa i telewizja. Na reklamę w prasie amerykańskie firmy wydały 48.6 miliarda USD, koszty promocji telewizyjnej to 31.2 miliarda …

Hanna LaskowskaRekordowe inwestycje w reklamę internetową