EURO 2008

EURO 2008 na Sport.pl

Serwis Sport.pl rozpoczyna kampanię z okazji Mistrzostw EURO 2008. Działania promocyjne obejmują nośniki reklamy zewnętrznej, internet i prasę. Głównym celem nowej kampanii Sport.pl jest zwrócenie uwagi odbiorców na specjalną ofertę serwisu, przygotowaną na Mistrzostwa EURO 2008. W Sport.pl podczas mistrzostw dostępne będą relacje on-line ze wszystkich meczów, korespondencje i komentarze na żywo z aren Euro. […]

EURO 2008 na Sport.pl więcej »

Wygraj bilety na finały Euro 2008 z Grono.net

Serwis Grono.net we współpracy z oficjalnym sponsorem UEFA EURO 2008, marką Carlsberg, zaprasza wszystkich fanów piłki nożnej do udziału w niepowtarzalnym konkursie. Do wygrania bilety na finały EURO 2008 w Wiedniu oraz zestawy prawdziwego kibica. Między 19 a 28 maja na stronie www.grono.net/carlsberg Internauci znajdą pytania dotyczące historii piłki nożnej i największych gwiazd futbolu. Poprawna

Wygraj bilety na finały Euro 2008 z Grono.net więcej »

Euro 2008 – raj dla cyberprzestępców

Spersonalizowany spam, programy szpiegujące operacje na kontach bankowych umieszczane w serwisach piłkarskich – te i wiele innych zagrożeń czeka na fanów piłki nożnej w związku z mistrzostwami Euro 2008. Eksperci G DATA Software przypominają jak zabezpieczyć komputery przed podobnymi atakami. Narodowe drużyny piłkarskie znajdują się już w ostatnich fazach przygotowań, a kibice niecierpliwie wyczekują Mistrzostw.

Euro 2008 – raj dla cyberprzestępców więcej »

Euro2008 w Wirtualnej Polsce

Ekskluzywne wywiady z reprezentantami Polski i sztabem trenerskim, unikalne materiały wideo z wizyt u polskiej kadry, wiadomości, zdjęcia, komentarze. Wystartował serwis Wirtualnej Polski dedykowany Mistrzostwom Europy w Piłce Nożnej – euro2008.wp.pl. Pod adresem euro2008.wp.pl internauci znajdą bieżące wiadomości, terminarze mistrzostw i ich historię, sylwetki piłkarzy, opisy stadionów, materiały wideo z wizyt redakcji sportowej WP u

Euro2008 w Wirtualnej Polsce więcej »

Ruszył serwis Euro 2008

Sport.pl uruchomił serwis Euro 2008 poświęcony przygotowaniom do Mistrzostw Europy. Partnerami serwisu są firmy Continental i Castrol. Do końca kwietnia serwis wraz z partnerami organizuje konkursy, w których można wygrać m.in. podwójne zaproszenie na finał Euro. Użytkownicy Euro 2008 mają obecnie dostęp do aktualnych wiadomości dotyczących przygotowań do Mistrzostw Europy, najnowszych informacji dotyczących polskiej reprezentacji,

Ruszył serwis Euro 2008 więcej »

Comperia.pl: karciane kuszenie EURO 2008

Banki zachęcają kibiców sportowych do płacenia kartami kredytowymi. W zamian oferują bilety na mecze piłkarskie i gadżety. Ćwierćfinał, półfinał, a może finał? Bilet na odpowiedni mecz można zdobyć płacąc kartami kredytowymi organizacji MasterCard, która jest oficjalnym sponsorem UEFA CHAMPIONS LEAGUE. Udział w promocji zależy od karty, którą się posiada i liczby przeprowadzonych transakcji, a zdobycie

Comperia.pl: karciane kuszenie EURO 2008 więcej »

Sport24.pl dla prawdziwych kibiców

Już prawie 100 pasjonatów sportu redaguje portal Sport24.pl. Zwiększenie o ponad jedną trzecią składu redakcji oraz wzrost oglądalności portalu o 60 proc. to pierwsze efekty integracji portalu z Platformą Mediową Point Group S.A. Platforma Mediowa Point Group kupiła pakiet większościowy udziałów w spółce zarządzającej portalem Sport24.pl pod koniec 2007 r. W pierwszej fazie  działania integracyjne

Sport24.pl dla prawdziwych kibiców więcej »

Scroll to Top