Wzmianki o Euro 2012 w mediach społecznościowych warte 86 mln złotych

Opublikowano: 21 sierpnia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Ponad 86 milionów złotych może wynosić wartość promocyjna wzmianek o Euro 2012 w mediach społecznościowych w pięciu europejskich krajach – wynika z analizy międzynarodowej sieci eBuzzing reprezentowanej w Polsce przez agencję Think Kong.

Michał NewiakWzmianki o Euro 2012 w mediach społecznościowych warte 86 mln złotych

Rekordowo na Twitterze z okazji Euro2012

Opublikowano: 2 lipca 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Mistrzostwa Euro 2012 dobiegły końca, pora więc na podsumowania. Serwis Twitter ogłasza, że został pobity rekord tweetów związanych ze sportem.

Marta Michałek-MachniewskaRekordowo na Twitterze z okazji Euro2012

Pierwszy mecz EURO 2012 już 12 maja, w Second Life

Opublikowano: 9 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Przedstawiciele Ambasady Ukrainy w RP potwierdzili swój udział w pierwszym meczu Euro 2012, który rozegra się już w poniedziałek, 12 maja, na wirtualnym stadionie Eurofun 2012, w grze sieciowej Second Life. Będzie to mecz towarzyski, inaugurujący mecze piłki nożnej rozgrywane przez awatary – wirtualne odpowiedniki realnych postaci. Jest już gotowy awatar piłkarza Cezarego Kucharskiego, który także potwierdził udział w wirtualnej …

Hanna LaskowskaPierwszy mecz EURO 2012 już 12 maja, w Second Life

Piłkarskie emocje przed Euro 2012 w Interia.pl

Opublikowano: 12 marca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Interia.pl udostępnia użytkownikom internetową grę piłkarską Hattrick. Na stronie www.hattrick.interia.pl fani piłki nożnej mogą już teraz rozgrzewać się przed Euro 2012, trenując i zarządzając swoją własną, wirtualną drużyną. – Udostępniając w swoich strukturach największy menedżer piłkarski online, Interia.pl chce współtworzyć atmosferę futbolowego święta, która towarzyszyć będzie zmaganiom polskich piłkarzy zarówno podczas Euro 2008, jak i Euro 2012 – powiedział Łukasz …

Hanna LaskowskaPiłkarskie emocje przed Euro 2012 w Interia.pl

Second Life: rozwój projektu Eurofun2012.com

Opublikowano: 9 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

GE Money Bank został oficjalnym sponsorem wirtualnego stadionu na EURO 2012, budowanego przez agencję FFCreation. Projekt uzyskał także poparcie władz stołecznych – przyznano mu Honorowy Patronat Prezydenta m.st. Warszawy, Pani Hanny Gronkiewicz-Waltz. Stadion jest jednym z pierwszych obiektów gotowych na organizację mistrzostw Euro 2012. Posiada nowoczesne rozwiązania architektoniczne i profesjonalną infrastrukturę. Przygotowany jest na przyjęcie fanów piłki nożnej. GE Money …

Hanna LaskowskaSecond Life: rozwój projektu Eurofun2012.com

Mobilny serwis poświęcony Euro 2012

Opublikowano: 30 maja 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

e2012.mobi jest polskojęzycznym serwisem, który został umieszczony w Showcase mTLD. e2012.mobi spełnia wszystkie standardy stron zaprojektowanych dla urządzeń przenośnych. W teście sprawdzającym dostosowanie funkcjonalności ready.mobi serwis otrzymał ocenę: 5/5. e2012.mobi jest mobilnym serwisem poświęconym Euro 2012. Jest zaprojektowany do przeglądania za pomocą telefonów komórkowych. .mobi to domena przeznaczona dla witryn internetowych zaprojektowanych specjalnie dla telefonów komórkowych i urządzeń przenośnych. W …

Hanna LaskowskaMobilny serwis poświęcony Euro 2012

EURO 2012 wygrywa z premierem

Opublikowano: 16 maja 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , ,

NetSprint.pl przygotował kolejny raport na temat najczęściej opisywanych w polskim Internecie osób, marek, wydarzeń i partii politycznych. W kwietniu polskie media online zdominowała tematyka związana z organizacją EURO 2012 przez Polskę i Ukrainę. Raport prezentuje rankingi najczęściej wymienianych i opisywanych w mediach internetowych polskich wykonawców muzycznych, aktorów, sportowców, polityków, partii politycznych, stacji telewizyjnych, instytucji finansowych, marek motoryzacyjnych, wydarzeń politycznych i …

Hanna LaskowskaEURO 2012 wygrywa z premierem