Grupa Onet.pl rozstrzygnęła przetarg na kampanię wizerunkową

Opublikowano: 26 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Przetarg na kampanię wizerunkową portalu Onet.pl wygrała warszawska agencja TBWA. W ogłoszonym miesiąc temu przetargu zaprezentowały się trzy agencje reklamowe: Ad Fabrika FCB, EuroRSCG i TBWA. Zarówno prezentacja przygotowana przez agencję TBWA, jak i propozycja agencji EuroRSCG, zostały ocenione bardzo wysoko. Przetarg na kampanię marki Onet.pl jednogłośnie wygrała agencja TBWA. Decyzją Zarządu Grupy Onet.pl i Dyrektora Działu Komunikacji Marketingowej, kampanię …

Hanna LaskowskaGrupa Onet.pl rozstrzygnęła przetarg na kampanię wizerunkową

Grupa Onet.pl – przetarg na kampanię wizerunkową

Opublikowano: 27 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Grupa Onet.pl ogłosiła przetarg na kampanię wizerunkową dla marki Onet.pl. Do przetargu zostały zaproszone cztery agencje reklamowe: Ad Fabrika FBC, EuroRSCG, TBWA i Brain. Przetarg został zorganizowany zgodnie z Zasadami Przetargowymi Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR). W najbliższym czasie Grupa Onet.pl planuje także działania dla marki Zumi i największego serwisu randkowego Sympatia.pl. Grupa Onet.pl właściciel największej platformy blogowej w Europie, planuje …

Hanna LaskowskaGrupa Onet.pl – przetarg na kampanię wizerunkową