Eurozet

Więcej wideo na RadioZet.pl

Od początku września Eurozet korzysta z platformy Multiscreen.TV przygotowanej przez spółkę Comtica należącą do notowanego na Giełdzie One 2 One. Grupa Radiowa nie tylko planuje zwiększenie ilości redakcyjnych materiałów video, ale dzięki Multiscreen.TV wprowadza dodatkowe możliwości dla reklamodawców.

Więcej wideo na RadioZet.pl więcej »

Wspólny pakiet crossmediowy Radia ZET i Parkietu

RRM Dom Sprzedaży Radia należący do Grupy Eurozet oraz Presspublica, wydawca Gazety Giełdy „Parkiet” wprowadzają wspólny pakiet crossmediowy. Dzięki  współpracy  redakcyjnej  nad  „Notowaniami Giełdowymi” – codziennym programem  Radia  ZET  powstała oferta pozwalająca klientom na sponsoring   serwisu  informacyjnego  dla  ludzi  poszukujących  informacji finansowo-gospodarczych, oraz nietypową obecność w Gazecie Giełdy „Parkiet” i  na  stronach  internetowych. Żaden z

Wspólny pakiet crossmediowy Radia ZET i Parkietu więcej »

Moblogi DJ’ów na witrynie Radiostacji

Słuchacze Radiostacji mogą teraz spojrzeć na świat oczami swoich ulubionych DJ’ów. Jest to możliwe dzięki moblogom, nowemu serwisowi na www.radiostacja.pl, gdzie najpopularniejsze głosy Radiostacji za pomocą telefonów komórkowych zamieszczają zdjęcia i krótkie filmiki. Radiostacja udostępniła na swojej witrynie internetowej www.radiostacja.pl serwis m-blogowy. Najpopularniejsi prowadzący Radiostacji dzielą się na nim wszystkim tym, co sami zobaczą i

Moblogi DJ’ów na witrynie Radiostacji więcej »

CR Media sprzedaje Grupie Eurozet spółkę Ad.point

Zgodnie z zawartą 13 kwietnia umową warunkową 100 procent udziałów CR Media S.A. w grupie radiowej Ad.point przejdzie w ręce Eurozet Sp. z o.o. CR Media Consulting SA zachowuje dotychczasowy status współpracy z grupą radiową Ad.point. W ostatnich miesiącach CR Media S.A. prowadziła rozmowy dotyczące sprzedaży udziałów w Ad.point z kilkoma kontrahentami. Oferta przedstawiona przez

CR Media sprzedaje Grupie Eurozet spółkę Ad.point więcej »

One-2-One z Marquard Media Polska

One-2-One podpisał nowe porozumienie z Marquard Media Polska oraz zapowiada nową strategię. One-2-One S.A. podpisał porozumienie z Marquard Media Polska dotyczące stworzenia kompleksowego serwisu usług interaktywnych, pod marką „CKM.pl”. To pierwszy projekt w nowym obszarze biznesowym dla Grupy One-2-One, który realizuje cel poszerzania kompetencji i wzrostu kompleksowości usług. Współpraca z MMP dotyczy działań związanych z

One-2-One z Marquard Media Polska więcej »

Scroll to Top