exclusive

Samochód internauty: używany, bezpieczny i za gotówkę

Co czwarty internauta planuje kupić samochód osobowy w ciągu najbliższego roku – wynika z raportu „Internauci a rynek samochodów nowych i używanych”, sporządzonego przez firmę Gemius SA. Auto używane, bezpieczne i za gotówkę to wybór większości kupujących. Celem badania, przeprowadzonego w lipcu 2008, było poznanie opinii i zachowań internautów zainteresowanych kupnem samochodu. W raporcie przedstawiono […]

Samochód internauty: używany, bezpieczny i za gotówkę więcej »

Obcokrajowiec w pracy: kolega – tak, szef – nie

Tolerujemy obcokrajowców w pracy, kiedy zajmują podobne lub niższe stanowiska w firmie. Problem z akceptacją pojawia się gdy obcokrajowiec jest właścicielem firmy lub naszym bezpośrednim przełożonym. Z natury bardziej tolerancyjne są osoby młode i dobrze wykształcone. Badanie przygotowane przez Synovate na zlecenie serwisu rekrutacyjnego GazetaPraca.pl nie pozostawia złudzeń – Polacy wciąż muszą uczyć się tolerancji

Obcokrajowiec w pracy: kolega – tak, szef – nie więcej »

Razem czy osobno? Hosting nie zawsze idzie w parze z domeną

Polski rynek internetowy jest już na tyle rozbudowany, że czasami trudno podjąć właściwą decyzję o wyborze firmy świadczącej nam usługi z zakresu domen oraz hostingu. W gąszczu promocji i rewolucyjnych ofert na drugi plan schodzą czynniki, mające często fundamentalny wpływ na efektywną obecność w Sieci. By nie paść ofiarą zgrabnie przygotowanych sloganów reklamowych, dobrze jest

Razem czy osobno? Hosting nie zawsze idzie w parze z domeną więcej »

Czy marketing potrzebuje wirtualnych społeczności?

Według raportu „The 2008 Tribalization of Business” wirtualne społeczności umożliwiają efektywne prowadzenie działań promocyjnych ukierunkowanych na budowę i zwiększanie świadomości marki wśród konsumentów. Czy wpływa to jednak bezpośrednio na sprzedaż?Przywiązanie do marki, czyli więź między konsumentami Raport „The 2008 Tribalization of Business” został opracowany przez Beeline Labs, Deloitte oraz Society for New Communications Research. W

Czy marketing potrzebuje wirtualnych społeczności? więcej »

iPod w biznesie ? Czemu nie…

Czy iPod może przydać się w codziennych obowiązkach związanych z pracą? Pierwsze skojarzenia na pewno wskazują na rozrywkę, jednak jak się okazuje mały i poręczny iPod może również doskonale uzupełniać naszą wiedzę dzięki wykorzystaniu podcastów (więcej o podcastach w dalszej cześci recenzji).Do testów wykorzystaliśmy iPod nano 8GB. Model testowy przekazała firma iSource – wyłączny dystrybutor

iPod w biznesie ? Czemu nie… więcej »

Pakiety usability w ofercie Perfect One – konkurs dla czytelników e-biznes.pl

Firma Perfect One, specjalizująca się w badaniu użyteczności i funkcjonalności stron internetowych, wprowadza do swojej oferty pakiety usability. Propozycja skierowana jest głównie do małych i średnich firm, które nie mają dużych budżetów przeznaczonych na analizę funkcjonalności swoich stron. Pakiety usability dostępne są w czterech wersjach: easy, normal, optimum i perfect. Każdy z pakietów różni się

Pakiety usability w ofercie Perfect One – konkurs dla czytelników e-biznes.pl więcej »

Rozmowa z Tomaszem Sypułą, Prezesem Zarządu Agito.pl

Agito.pl to według rankingu „E-commerce 2007” największy sklep internetowy w Polsce. W jego ofercie znajduje się: sprzęt RTV-AGD, komputery i akcesoria, oprogramowanie, telefony GSM oraz sprzęt fotograficzny. O początkach działalności, pierwszych i kolejnych sukcesach, planach na przyszłość, a także o tym jak odbierać lub reklamować zamówione przez Internet towary opowiada Tomasz Sypuła, Prezes Zarządu Agito.pl.

Rozmowa z Tomaszem Sypułą, Prezesem Zarządu Agito.pl więcej »

Scroll to Top