eye tracking

Metody analizy aktywności użytkowników na stronach [art. ekspercki]

Głównym zadaniem strony internetowej niewątpliwie jest konwersja. Zanim jednak ją osiągniemy, powinniśmy poznać swoich odbiorców. Niemniej istotne jest przekonanie się czy layout graficzny strony jest przejrzysty, intuicyjny i czy użytkownicy wiedzą, za co odpowiadają poszczególne przyciski. Przebudowanie strony internetowej zgodnie z wnioskami z analizy pozwala na uzyskanie większej ilości akcji wykonanych przez użytkowników.

Strona rozłożona na czynniki pierwsze – jak na nas oddziałują witryny [art. ekspercki]

Większość populacji globu od najmłodszych lat uczy się czytać od lewej do prawej strony. To warunkuje postrzeganie witryny, na którą internauta patrzy w podobny sposób. Poznanie zachowań użytkownika pozwala stworzyć funkcjonalną stronę internetową, która nie tylko może skutecznie oddziaływać na użytkownika, ale przede wszystkim ma za zadanie dostarczać niezbędnych informacji.

Pakiety usability w ofercie Perfect One – konkurs dla czytelników e-biznes.pl

Firma Perfect One, specjalizująca się w badaniu użyteczności i funkcjonalności stron internetowych, wprowadza do swojej oferty pakiety usability. Propozycja skierowana jest głównie do małych i średnich firm, które nie mają dużych budżetów przeznaczonych na analizę funkcjonalności swoich stron. Pakiety usability dostępne są w czterech wersjach: easy, normal, optimum i perfect. Każdy z pakietów różni się …

Pakiety usability w ofercie Perfect One – konkurs dla czytelników e-biznes.pl więcej »

Nowe serwisy szansą na widoczność dla reklamodawców?

Zapoznając się z nowym dla siebie serwisem użytkownicy zauważają tradycyjne formy reklamy – wynika z testu eye trackingowego agencji Symetria. Czy to szansa na dotarcie z komunikatem do odbiorców poprzez nowe serwisy internetowe? Czy internauci zauważają standardowe formy reklamy? Jak patrzą na nową dla siebie stronę internetową? Które elementy witryny traktowane są jako punkty orientacyjne …

Nowe serwisy szansą na widoczność dla reklamodawców? więcej »

Przewiń do góry