Facebook: podbój sieci i kontrowersyjne reklamy?

Opublikowano: 20 kwietnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

To może być bardzo ważny tydzień dla właścicieli i użytkowników Facebooka. W ciągu kilku najbliższych dni zaprezentowane mają zostać bowiem rozwiązania, które wyznaczą drogę rozwoju serwisu. W praktyce zaś decyzje platformy, z której korzysta 400 mln osób są istotne dla każdego internauty i e-biznesmena.

Dawid ZarazińskiFacebook: podbój sieci i kontrowersyjne reklamy?

Pride&Glory Interactive dla Big Stara

Opublikowano: 19 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Pod adresem www.bigstar.pl ruszył serwis internetowy promujący jesienno-zimową kolekcję odzieży marki Big Star. Wykorzystując technologię motion design opowiada o stolicy Islandii – Reykjaviku. Wpisuje się tym samym w strategię pozycjonowania marki w kontekście oryginalnych i modnych miast.

Tomasz UchańskiPride&Glory Interactive dla Big Stara

Facebook: prestiż za kredyty – co dalej?

Opublikowano: 8 kwietnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Facebook testuje nową, wirtualną walutę nazywaną kredytami (credits). Ma być ona rozwinięciem działającego w ramach serwisu rynku wirtualnych podarunków. Jeśli nowa funkcjonalność zostanie wprowadzona na szeroką skalę, będzie można kupić kredyty i wysyłać je do swoich znajomych, którzy mogą w ten sposób budować swój „prestiż” (im więcej, tym lepiej) lub kupić za nie wirtualne prezenty. Na razie.

admagazine.plFacebook: prestiż za kredyty – co dalej?