Fotka.pl

Social Media wyprzedziły Google

Według analizy przeprowadzonej przez firmę Hitwise, w maju 2010 roku serwisy społecznościowe osiągnęły poziom 11,88% odwiedzin brytyjskich internautów, podczas gdy wyszukiwarki internetowe zakończyły miesiąc z wynikiem 11,33%.

Gra społecznościowa dla użytkowników Fotka.pl

„Miasto Fotki” to pierwsza w Polsce gra stworzona w oparciu o technologię firmy sMeet, umożliwiająca spotykanie się użytkowników w wirtualnym świecie. Włączenie aplikacji do oferty Fotka.pl ma za zadanie poszerzenie zakresu rozrywki na serwisie.

Konsumenci on-line polecają marki

Aż 2/3 użytkowników Facebooka uważa, że serwis daje im wyjątkowe możliwości korzystania z oferty ulubionej marki, wskazują najnowsze wyniki badań. Oprócz decyzji zakupowych podejmowanych za pośrednictwem serwisu czy wykorzystywania profili jako źródła informacji o produkcie, internauci stają się również rzecznikami marek.

Fotka.pl przekształca się w Społeczności.pl

Biuro Reklamy Fotka.pl zostało oficjalnie przekształcone w Biuro Reklamy Społeczności.pl zajmujące się kompleksową obsługą klientów korzystających z oferty reklamowej kluczowych serwisów społecznościowych w Polsce.

4fun.tv szuka prezentera

Stacja muzyczna 4fun.tv w związku z rozszerzeniem swojej oferty programowej, rozpoczyna poszukiwania nowego prezentera. Akcja CASTING kierowana jest do młodych, kreatywnych i mających poczucie humoru młodych mężczyzn.

Społeczności.pl – polskie społeczności łączą siły

Spółka Fotka.pl stworzyła pierwszą w Polsce sieć reklamową skupiającą serwisy społecznościowe. W skład sieci wchodzą, oprócz serwisów Grupy Fotka.pl takie witryny jak Grono.net, Goldenline.pl, Fotosik.pl, Szafa.pl, Sciaga.pl i Demotywatory.pl.

Strony firmowe na Fotka.pl

Obecnie 86% marketerów w Stanach Zjednoczonych wykorzystuje w swoich działaniach promocyjnych strony firmowe na Facebooku. Podążając za tym trendem, serwis społecznościowy Fotka.pl proponuje firmom nowe narzędzie promocji w sieci – Klany Produktowe.

Scroll to Top