Konsumenci on-line polecają marki

Opublikowano: 26 kwietnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Aż 2/3 użytkowników Facebooka uważa, że serwis daje im wyjątkowe możliwości korzystania z oferty ulubionej marki, wskazują najnowsze wyniki badań. Oprócz decyzji zakupowych podejmowanych za pośrednictwem serwisu czy wykorzystywania profili jako źródła informacji o produkcie, internauci stają się również rzecznikami marek.

Hanna LaskowskaKonsumenci on-line polecają marki

Fotka.pl przekształca się w Społeczności.pl

Opublikowano: 25 lutego 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Biuro Reklamy Fotka.pl zostało oficjalnie przekształcone w Biuro Reklamy Społeczności.pl zajmujące się kompleksową obsługą klientów korzystających z oferty reklamowej kluczowych serwisów społecznościowych w Polsce.

Hanna LaskowskaFotka.pl przekształca się w Społeczności.pl

4fun.tv szuka prezentera

Opublikowano: 18 lutego 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Stacja muzyczna 4fun.tv w związku z rozszerzeniem swojej oferty programowej, rozpoczyna poszukiwania nowego prezentera. Akcja CASTING kierowana jest do młodych, kreatywnych i mających poczucie humoru młodych mężczyzn.

Hanna Laskowska4fun.tv szuka prezentera

Społeczności.pl – polskie społeczności łączą siły

Opublikowano: 1 grudnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , ,

Spółka Fotka.pl stworzyła pierwszą w Polsce sieć reklamową skupiającą serwisy społecznościowe. W skład sieci wchodzą, oprócz serwisów Grupy Fotka.pl takie witryny jak Grono.net, Goldenline.pl, Fotosik.pl, Szafa.pl, Sciaga.pl i Demotywatory.pl.

Hanna LaskowskaSpołeczności.pl – polskie społeczności łączą siły