FreecoNet

Tańsze rozmowy we FreecoNet

Użytkownicy FreecoNet mogą teraz zaoszczędzić więcej na rozmowach telefonicznych. Obniżyły się bowiem ceny połączeń realizowanych za pośrednictwem GTS Energis, który jest jednym z operatorów TelAreny – modułu w ramach FreecoNet. Do tej pory połączenia realizowane przez GTS Energis na numery stacjonarne w Polsce miały płaską stawkę – 9 groszy brutto za minutę rozmowy. Obecnie opłaty

Tańsze rozmowy we FreecoNet więcej »

Program Partnerski FreecoNet dla każdego

FreecoNet wprowadził nowe zasady Programu Partnerskiego. Według zmienionej formuły, Partnerzy FreecoNet mogą osiągać większe korzyści przy promowaniu innowacyjnych rozwiązań telefonii VoIP, ze szczególnym uwzględnieniem biznesowych usług dodanych. Ideą Nowego Programu Partnerskiego jest dotarcie do jeszcze szerszej grupy odbiorców za pośrednictwem obecnych, jak i nowo pozyskanych partnerów. Wprowadzone zmiany mają służyć jeszcze lepszemu dopasowaniu Programu Partnerskiego

Program Partnerski FreecoNet dla każdego więcej »

FreecoNet na europejskich salonach

Innowacyjne rozwiązanie telefonii internetowej FreecoNet znalazło się pośród najciekawszych wynalazków z całego świata, jakie zostały zaprezentowane na Międzynarodowych Targach Innowacyjności, Badań i Nowych Technologii – Brussels Innova 2008. Już po raz pięćdziesiąty siódmy w Brukseli odbyły się targi poświęcone innowacjom i nowym technologiom – Brussels Innova. Co roku prezentowane są na nich najbardziej innowacyjne produkty

FreecoNet na europejskich salonach więcej »

VoIP przestał być gadżetem

Użytkownicy telefonii internetowej (tzw. VoIP) nie traktują jej jak gadżetu, ale jako bardzo użyteczne narzędzie do komunikacji. Świadczy o tym fakt, że VoIP’owcy korzystają z telefonu w bardzo podobny sposób do abonentów telefonii tradycyjnej, jednak płacą mniej za połączenia i mają do wyboru znacznie więcej usług dodanych. Takie wnioski płyną z analizy przeprowadzonej w ramach

VoIP przestał być gadżetem więcej »

Połączenia alarmowe i nowe funkcje we FreecoNet

FreecoNet – platforma telekomunikacyjna dla użytkowników indywidualnych i małych firm – uruchomił obsługę połączeń alarmowych i wprowadził nowe funkcje. Ulepszono system pomocy, który znacznie przyspiesza obsługę użytkowników na wypadek problemów technicznych. Do tej pory na numery alarmowe mogli dzwonić użytkownicy FreecoNet, którzy – jako abonenci tradycyjnych operatorów telekomunikacyjnych – zarejestrowali posiadany numer telefonu we FreecoNet.

Połączenia alarmowe i nowe funkcje we FreecoNet więcej »

Scroll to Top