Fujitsu-Siemens

MobilWorld.pl i Otomedia.pl – Zupełnie za darmo

W terminie od 28 kwietnia do końca lipca tego roku klienci sklepów internetowych MobilWorld.pl oraz Otomedia.pl mogą wziąć udział w pierwszej edycji konkursu Zupełnie za darmo. Konkurs jest przeprowadzany wspólnie z portalem Interia.pl i Fujitsu-Siemens, a do wygrania są atrakcyjne nagrody – notebook i telewizor LCD o łącznej wartości 7000 zł. Warunki uczestnictwa w konkursie

MobilWorld.pl i Otomedia.pl – Zupełnie za darmo więcej »

Toshiba na pierwszym miejscu w sprzedaży notebooków w Polsce

Po niespełna rocznej obecności przedstawicielstwa firmy Toshiba na polskim rynku firma uzyskała prawie 21 procentowy udział w rynku, deklasując dotychczasowego lidera. Bezpośrednia obecność firmy na błyskawicznie rozwijającym się rynku komputerów przenośnych sprawiła, że sprzedaż notebooków z logo Toshiba wzrosła w stosunku do analogicznego kwartału roku 2005 o ponad 160%. „Otwierając biuro w Polsce deklarowaliśmy, że

Toshiba na pierwszym miejscu w sprzedaży notebooków w Polsce więcej »

Scroll to Top