Fundacja Dzieci Niczyje

Kurs e-learning dla dzieci

Fundacja Dzieci Niczyje udostępniła pierwszy z sześciu bezpłatnych kursów e-learning z zakresu bezpieczeństwa w Internecie. Projekt współrealizowany jest przez Fundację Grupy TP i zakłada produkcję kursów, których adresatami będą uczniowie szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. Dodatkowo przewiduje stworzenie kursów e-learning dla rodziców i nauczycieli. Kursy dostępne są za pośrednictwem autorskiej platformy e-learning wyprodukowanej przez firmę […]

Kurs e-learning dla dzieci więcej »

Dziecko w Sieci – STOP cyberprzemocy

Problematyka związana z bezpieczeństwem w Internecie będzie szczegółowo omawiana podczas ustanowionego przez Komisję Europejską Dnia Bezpiecznego Internetu, który przypada na 12 lutego. Firmy komunikacyjne, mediowe, regulatorzy i administracja państwowa wykorzystają ten dzień do dyskusji na temat problemów związanych z bezpieczeństwem w sieci – w szczególności w odniesieniu do dzieci. UPC jako partner tegorocznych obchodów DBI

Dziecko w Sieci – STOP cyberprzemocy więcej »

Dzień Bezpiecznego Internetu juz po raz czwarty

12 lutego 2008 już po raz czwarty Fundacja Dzieci Niczyje oraz NASK, realizatorzy unijnego projektu Saferinternet.pl, organizują w Polsce obchody Dnia Bezpiecznego Internetu (DBI). Głównym Partnerem DBI 2008 jest Fundacja Grupy TP. Dzień Bezpiecznego Internetu, ustanowiony z inicjatywy Komisji Europejskiej w ramach programu „Safer Internet”, ma na celu propagowanie działań na rzecz bezpieczeństwa dzieci i

Dzień Bezpiecznego Internetu juz po raz czwarty więcej »

Dzieci aktywne online

Co dziesiąty internauta w Polsce to dziecko w wieku 7-14 lat. Najmłodsi użytkownicy korzystają z sieci coraz dłużej i intensywniej. Internet w wydaniu dzieci to medium zapewniające przede wszystkim rozrywkę: 70 proc. z nich odwiedza strony zawierające gry online – pokazuje raport Gemius dla Fundacji Dzieci Niczyje „Dzieci aktywne online”. Urodzeni z myszką w ręku

Dzieci aktywne online więcej »

Zatrzymaj przemoc fizyczną wobec dzieci: Zobacz-usłysz-Powiedz

W związku z trwającą kampanią 'Zobacz-usłysz-Powiedz’ został uruchomiony serwis www.zobacz-uslysz-powiedz.pl wykonany non-profit przez firmę Veneo Sp. z o.o. Głównym celem kampanii jest uwrażliwienie Polaków na przemoc fizyczną wobec dzieci i zwiększenie zaangażowania w podejmowanie działań w przypadkach przemocy wobec dzieci. Kampania opiera się na przekazach medialnych – reklamie prasowej, internetowej oraz outdor’owej. Skierowana jest do

Zatrzymaj przemoc fizyczną wobec dzieci: Zobacz-usłysz-Powiedz więcej »

Reklama społeczna w internecie

Do niedawna kampanie społeczne prowadzono głównie z wykorzystaniem mediów tradycyjnych – prasy, radia, telewizji. W chwili obecnej nowym kanałem komunikowania o programach społecznych fundacji i stowarzyszeń stał się internet. W ramach wspólnych działań trzech firm – Gemius SA, stat.pl oraz spółki Polskie Badania Internetu (PBI) – w ciągu roku udało się zrealizować bezpłatnie aż 22

Reklama społeczna w internecie więcej »

Scroll to Top