Future Mind

Barometr Retail: omnichannel oraz personalizacja najmocniej wpłynęły na retail w 2023 r.

Jak pokazują wyniki ostatniego już w tym roku badania Barometr Retail firmy doradczo-technologicznej Future Mind, eksperci branży retail za dwa dominujące trendy kształtujące branżę handlową uznają omnichannel experience (28 proc.) oraz personalizację (25 proc.). Samą sytuację branży w mijającym roku, ponad połowa z nich oceniła jako przeciętną. Bieżący rok jest pierwszym od 2020, który nie […]

Barometr Retail: omnichannel oraz personalizacja najmocniej wpłynęły na retail w 2023 r. więcej »

eobuwie.pl rozpoczyna nową erę mobilnej interakcji z klientami

Pełna funkcjonalność e-commerce, intuicyjny wybór paczkomatów na podstawie lokalizacji użytkownika, a także, nowoczesny User Interface – to tylko niektóre elementy nowej aplikacji mobilnej eobuwie.pl. Rozwiązanie przygotowane zostało tak, aby możliwe było jego rozwijanie w przyszłości na wszystkich rynkach, na których działa marka. Za doradztwo w zakresie wyboru technologii i stworzenie nowej odsłony aplikacji odpowiada Future

eobuwie.pl rozpoczyna nową erę mobilnej interakcji z klientami więcej »

Scroll to Top