Gazeta.pl

Proste hasło, proste włamanie

Imię zwierzaka, nazwa hobby albo nazwisko panieńskie matki, także kolor – takimi kryteriami kieruje się 25% internatów podczas tworzenia hasła chroniącego np. pocztę e-mail. 24% internatów używa tego samego hasła do wszystkich kont internetowych, prawie połowa nigdy hasła nie zmienia – takie fakty przedstawia Gazeta Wyborcza powołując się na firmę McAfee.

Proste hasło, proste włamanie więcej »

Nowy cennik portalu Gazeta.pl i serwisów Agory

Agora wprowadza nowy cennik internetowych produktów reklamowych, który uwzględnia 82 marki spółki. Nowy cennik w bardziej przejrzysty i funkcjonalny sposób pokazuje możliwości umieszczenia reklam w tematycznie ze sobą powiązanych serwisach Agory. Oferty podzielono na kategorie premium, medium, standard oraz ekonomiczna. Każda z nich pozwala na dotarcie do innych odbiorców. Najszersza, a zarazem najtańsza to linia

Nowy cennik portalu Gazeta.pl i serwisów Agory więcej »

Warszawa.Gazeta.pl w nowej odsłonie

Portal Gazeta.pl rozwija serwis lokalny Warszawa.Gazeta.pl. Strona otrzymała nową szatę graficzną i dodatkowe funkcjonalności. Nowy layout eksponuje informacyjny charakter serwisu Strona ma większą dynamikę i jest na niej więcej materiałów o charakterze newsowym. Nad treściami w serwisie czuwa dedykowany zespół redakcyjny, który od początku października pracuje nad rozwojem Warszawa.Gazeta.pl. Aktualność informacji zamieszczanych w dziale „Wiadomości”

Warszawa.Gazeta.pl w nowej odsłonie więcej »

Edulandia.pl wśród serwisów edukacyjnych Agory

Portal Edulandia.pl, należący wcześniej do Grupy Pracuj, oraz związane z nim serwisy edukacyjne: Studies.pl i Uczsiejezykow.pl, poszerzyły ofertę serwisów edukacyjnych Agory. – Naszą ofertę edukacyjną w internecie rozwijamy intensywnie: od początku roku, oprócz działającego wcześniej serwisu GazetaEdukacja.pl, uruchomiliśmy serwis Lektury.Gazeta.pl i platformę wymiany informacji Uczymysie.pl, a we wrześniu wystartował nasz pionierski projekt e-learningowy Zdajmy.pl. Odkupienie

Edulandia.pl wśród serwisów edukacyjnych Agory więcej »

Sondaż MSWiA na temat roli internetu w Polsce

Zakończyło się sondażowe badanie MSWiA na temat roli internetu w Polsce, przeprowadzone przy udziale największych polskich portali – Gazeta.pl, Interia.pl, Onet.pl, o2.pl i WP.pl oraz firmy Polskie Badania Internetu. Ze względu na charakter badania, było ono realizowane na losowo dobranej próbie internautów. Badacze, biorący udział w projekcie, rozpoczęli teraz etap analizy danych, opracowywania wyników i

Sondaż MSWiA na temat roli internetu w Polsce więcej »

Scroll to Top