Gazeta.pl

Informacje Gazeta.pl na ekranach w metrze

Gazeta.pl nawiązała współpracę z firmami reklamy zewnętrznej AMS i Ströer Polska. Dzięki niej informacje z serwisów Agory będzie można zobaczyć w warszawskim metrze. W ramach współpracy na ekranach na stacjach i w wagonach metra już w czerwcu pojawią się informacje sportowe z serwisu Sport.pl, treści rozrywkowe z serwisu Plotek.pl oraz informacje kulturalno-imprezowe z serwisu Co […]

Informacje Gazeta.pl na ekranach w metrze więcej »

EURO 2008 na Sport.pl

Serwis Sport.pl rozpoczyna kampanię z okazji Mistrzostw EURO 2008. Działania promocyjne obejmują nośniki reklamy zewnętrznej, internet i prasę. Głównym celem nowej kampanii Sport.pl jest zwrócenie uwagi odbiorców na specjalną ofertę serwisu, przygotowaną na Mistrzostwa EURO 2008. W Sport.pl podczas mistrzostw dostępne będą relacje on-line ze wszystkich meczów, korespondencje i komentarze na żywo z aren Euro.

EURO 2008 na Sport.pl więcej »

VideoJug podpisał umowę z Agorą

VideoJug (www.videojug.com), bardzo popularny światowy poradnikowy serwis wideo, ogłosił zawarcie pierwszej międzynarodowej umowy licencyjnej z Agorą. Agora, posiadająca ponad 50 marek internetowych, z których korzysta miesięcznie 7 milionów realnych użytkowników, będzie emitowała tłumaczone materiały VideoJug na swoich witrynach internetowych, m. in. w portalu Gazeta.pl oraz serwisach tematycznych. Agora prawdopodobnie udostępni również przetłumaczone materiały wideo innym

VideoJug podpisał umowę z Agorą więcej »

Agora sprzedaje reklamy w MSN.pl

Agora została wyłącznym dystrybutorem powierzchni reklamowej w polskich serwisach Microsoft: MSN (www.msn.pl) i Windows Live. Portal MSN.pl w pełnej wersji zostanie zaprezentowany internautom 24 czerwca 2008 roku. Wersja beta portalu MSN.pl ruszyła w lutym br. i od tego czasu była systematycznie rozbudowywana. Agora zyskała wyłączność na sprzedaż powierzchni reklamowej w portalu MSN.pl oraz w innym

Agora sprzedaje reklamy w MSN.pl więcej »

Wiosenne porządki w „Cafe” Gazeta.pl

Gazeta.pl gruntownie przebudowała i odświeżyła swój serwis społecznościowy „Cafe”, który otrzymał nową domenę Cafe.pl. Wraz ze zmianą domeny wprowadzono nową szatę graficzną, przejrzystą nawigację oraz dodatkowe funkcjonalności. Jedną z nich jest funkcja „Espresso”, dzięki której aktualizowane przez użytkowników opisy profili widoczne sa na stronie głównej serwisu. – W naszym zamierzeniu Cafe.pl ma być nie tylko

Wiosenne porządki w „Cafe” Gazeta.pl więcej »

Jak zmianę Onet.pl widzą użytkownicy

Onet.pl odświeżył swój wizerunek, przygotowując zmodernizowaną odsłonę strony głównej. Jak zmianę tę postrzegają stali użytkownicy portalu? Eyetrackingowy test z udziałem internautów wskazuje: świeżość layoutu niekoniecznie owocuje zrozumiałością i większą czytelnością, a wydłużony layout może obniżać szansę dotarcia do ważnych informacji. Eyetrackingowe badanie strony głównej nowej wersji portalu Onet z udziałem użytkowników przeprowadziła poznańska agencja Symetria.

Jak zmianę Onet.pl widzą użytkownicy więcej »

Agora uruchamia Politbiuro.pl

Dla zainteresowanych światem polityki Agora przygotowała nowy serwis – Politbiuro.pl – a w nim najnowsze wiadomości, stały przegląd prasy, relacje na żywo oraz komentarze do bieżących wydarzeń politycznych. Wiadomości prezentowane w nowym serwisie wzbogacają materiały radiowe i wideo. Z redakcją Politbiura współpracują dziennikarze z serwisów Wiadomości.Gazeta.pl i Wideo.Gazeta.pl oraz Radia TOK FM. – Stworzyliśmy Politbiuro

Agora uruchamia Politbiuro.pl więcej »

Scroll to Top