Gemius SA

Link Lokalny w Wirtualnej Polsce i NetSprint.pl

W wyniku porozumienia zawartego pomiędzy Wirtualną Polską i NetSprint.pl portal rozpoczął wyświetlanie Linków Lokalnych. Powoduje to zdecydowane zwiększenie zasięgu tego produktu reklamowego. Obecnie jest on emitowany w wynikach wyszukiwania na 20 portalach i serwisach ogólnotematycznych oraz 140 serwisach regionalnych. Tworzy to unikalną w kraju ofertę reklamy internetowej o tak dużym zasięgu, umożliwiającą dotarcie do Użytkowników […]

Link Lokalny w Wirtualnej Polsce i NetSprint.pl więcej »

Jak zarabia się w sieci – po konferencji

W dniu wczorajszym w Hotelu Marriott w Warszawie odbyła się konferencja pt. ’Jak zarabia się w sieci? – czyli wyniki unikalnych badań rynku e-commerce w Polsce, Europie Zachodniej i USA’. Spotkanie zorganizował portal Money.pl. Na konferencji zaprezentowane zostały, po raz pierwszy w Polsce, wyniki badania Jupiter Research przygotowanego na zlecenie Money.pl. Firma badawcza Gemius SA przedstawiła rezultaty

Jak zarabia się w sieci – po konferencji więcej »

HYPERmedia pomaga przekazać 1% podatku

W 2005 roku po raz drugi można przekazać 1% swojego podatku organizacjom pożytku publicznego. Fundacja 'Bank Żywności SOS’ w Warszawie jest organizatorem akcji 'Rozlicz się z głową’. Witrynę informującą o przebiegu akcji przygotowała charytatywnie agencja HYPERmedia. Fundacja ’Bank Żywności SOS’ w Warszawie jest założycielem Federacji Banków Żywności i działa aktywnie od 1994 roku. Pomoc fundacji

HYPERmedia pomaga przekazać 1% podatku więcej »

Internauci oglądają TVN, czytają Newsweeka i słuchają RMF FM

Internauci to wyjątkowo aktywni odbiorcy wszelkich przekazów mediowych – wynika z badania zrealizowanego przez firmę badawczą Gemius SA. W dniu poprzedzającym badanie 70,3 proc. internautów oglądało telewizję, 58 proc. przeglądało strony www, a 57,6 proc. słuchało radia. Celem przeprowadzonego w dniach 21-27 października 2004 roku badania było określenie zwyczajów związanych z używaniem przez internautów mediów tradycyjnych. W ramach

Internauci oglądają TVN, czytają Newsweeka i słuchają RMF FM więcej »

Internet źródłem informacji dla przedsiębiorców

Jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą lub planujesz założenie własnej firmy – zajrzyj do internetu: jak wynika z badania zrealizowanego przez Gemius SA we współpracy z  Katedrą Przedsiębiorczości i Innowacji Akademii Ekonomicznej w Krakowie, dla prawie 60 proc. obecnych i przyszłych przedsiębiorców serwisy internetowe stanowią istotną pomoc w procesie zdobywania i podnoszenia kompetencji oraz kwalifikacji zawodowych. Celem badania zrealizowanego

Internet źródłem informacji dla przedsiębiorców więcej »

Usługi hostingowe i rejestarcja domen popularne wśród internautów

Firma badawcza Gemius SA we współpracy z firmą stat.pl – dostawcą statystyk monitorowania oglądalności witryn internetowych – przeprowadziła dwa badania dotyczące sposobów wykorzystania, postrzegania usług hostingowych i rejestracji domen oraz usługodawców hostingowych oraz oceny poszczególnych usługodawców. Raporty 'Sposoby wykorzystania i postrzeganie usług utrzymania domen internetowych przez polskich internautów’ oraz 'Sposoby wykorzystania i postrzegania usług hostingowych

Usługi hostingowe i rejestarcja domen popularne wśród internautów więcej »

Walentynki popularne

Mimo że Walentynki obchodzimy w Polsce od niedawna, internauci znają to święto bardzo dobrze. W przeprowadzonym na początku lutego br. przez Gemius SA badaniu, 98,8 proc. internautów deklarowało, że słyszało o Walentynkach. Co więcej, prawie 2/3 internautów (63,7 proc.) planuje uczcić Dzień Zakochanych. Największy odsetek obchodzących Walentynki (38,3 proc.) deklaruje, że uczucie bliskiej osobie okaże przekazując

Walentynki popularne więcej »

Scroll to Top