Gemius SA

Badanie gemiusTraffic dla Ernst & Young

Ernst & Young Academy of Business od kilku dni korzysta z rozwiązania badawczego firmy Gemius SA – badania gemiusTraffic. Celem badania jest kompleksowa analiza ruchu na witrynie Ernst & Young Academy of Business oraz optymalizacja treści i nawigacji na stronie zgodnie z oczekiwaniami odwiedzających ją internautów. Ernst & Young Academy of Business, od wielu lat prowadzi szkolenia […]

Badanie gemiusTraffic dla Ernst & Young więcej »

Finanse online – raport IAB, Gemius i Money.pl

Wygodnie, szybko, z dowolnego miejsca i dowolnym czasie – takie opinie na temat możliwości korzystania z usług bankowych on-line podawali polscy internauci w badaniu ’Usługi finansowe’ zrealizowanym przez firmę Gemius SA we współpracy z portalem finansowym Money.pl oraz stowarzyszeniem Interactive Advertising Bureau Polska w październiku 2004 roku. Stopień nasycenia polskiego rynku usługami bankowości elektronicznej jest i jeszcze

Finanse online – raport IAB, Gemius i Money.pl więcej »

Gemius dostawcą badań internetu w Czechach

Republika Czeska to już trzeci kraj w Europie, gdzie polska firma badawcza Gemius SA przeprowadzi kompleksowe badanie oglądalności witryn i aplikacji internetowych. Badanie gemiusAudience rozpocznie się w lutym 2005 roku; w chwili obecnej trwa okres zaawansowanych testów. Czeskie Stowarzysznie na rzecz Reklamy w Internecie (SPIR) – ogłosiło latem 2004 roku przetarg na realizację całościowego badania oglądalności

Gemius dostawcą badań internetu w Czechach więcej »

Motoryzacja w Money.pl

Spośród osób, które korzystają z usług finansowych on-line Money.pl 3,1 % wzięło kredyt samochodowy, a 2,1 %. kredyt mieszkaniowy. W ciągu najbliższych 6 miesięcy liczby te co najmniej się podwoją. Jak wynika z badań przeprowadzony w październiku 2004 r. na zlecenie portalu finansowego Money.pl przez firmę Gemius, zamiar zaciągnięcia przez Internet kredytu mieszkaniowego i samochodowego

Motoryzacja w Money.pl więcej »

Nowy standard mierzenia reklamy

Rozbieżności w metodach pomiaru odsłon reklam wyświetlanych w internecie to od dawna temat dyskusji i nieporozumień pomiędzy kupującymi a sprzedającymi powierzchnię reklamową w sieci. Oczekiwane, także na polskim rynku interaktywnym, oficjalne stanowisko stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau w tej kwestii, rozwiało ostatecznie wszelkie wątpliwości. 'Wprowadzone przez IAB ujednolicenie zasad oceny efektywności kampanii mierzonej liczbą rzeczywistych odsłon kreacji

Nowy standard mierzenia reklamy więcej »

Podsumowanie akcji Dziecko w Sieci

Stopień zapamiętania kampanii ’Dziecko w Sieci’ był większy wśród dziewczynek, które – jak wynika z badania – są generalnie bardziej ostrożne w kontaktach z osobami poznanymi za pomocą Internetu i częściej niż chłopcy odczuwają niepokój, gdy ktoś wbrew ich woli próbuje rozmawiać z nimi w sieci. Chłopcy odważniej przekazują obcym swoje dane osobowe. W większości przypadków

Podsumowanie akcji Dziecko w Sieci więcej »

PBI i Gemius zawarły długoterminową umowę

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. i firma badawcza Gemius S.A. zawarły długoterminową umowę o współpracy w zakresie realizacji badania tworzącego standard pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce. Badanie o nazwie 'Megapanel PBI/Gemius’ jest pierwszym projektem badawczym obejmującym wszystkie witryny internetowe, z których korzystają polscy użytkownicy i najpopularniejsze aplikacje internetowe. Unikalna metodologia badania

PBI i Gemius zawarły długoterminową umowę więcej »

Scroll to Top