gemiusDirectEffect

Nowy adserwer i nowy cennik reklam w INTERIA.PL

INTERIA.PL wdrożyła nowy system emisji reklam firmy AdOcean. Następstwem poszerzenia możliwości reklamowych portalu jest aktualizacja cennika. Po fazie przejściowej, w trakcie której funkcjonowały równoległe dwa adserwery, INTERIA.PL rozpoczęła emisję komercyjnych kampanii reklamowych z wykorzystaniem wyłącznie systemu AdOcean. Nowy adserwer jest bezpośrednio sprzężony z badaniem gemiusDirectEffect, które daje reklamodawcom nowatorskie możliwości analizy danych o kampanii, niedostępne […]

Nowy adserwer i nowy cennik reklam w INTERIA.PL więcej »

Nowy standard mierzenia reklamy

Rozbieżności w metodach pomiaru odsłon reklam wyświetlanych w internecie to od dawna temat dyskusji i nieporozumień pomiędzy kupującymi a sprzedającymi powierzchnię reklamową w sieci. Oczekiwane, także na polskim rynku interaktywnym, oficjalne stanowisko stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau w tej kwestii, rozwiało ostatecznie wszelkie wątpliwości. 'Wprowadzone przez IAB ujednolicenie zasad oceny efektywności kampanii mierzonej liczbą rzeczywistych odsłon kreacji

Nowy standard mierzenia reklamy więcej »

Scroll to Top