gemiusEffect

Pracuj.pl korzysta z rozwiązań AdOcean

Serwis rekrutacyjny Pracuj.pl, zaczął korzystać z systemu zarządzania i emisji reklam online, oferowanego przez spółkę AdOcean. Do tej pory system AdOcean jest wykorzystywany przez takie firmy, jak IDG, INTERIA.PL, Ad.net, Travelplanet.pl oraz Edipresse Polska. Głównym obszarem działalności Pracuj.pl jest internet, dlatego firma dokłada wszelkich starań, aby prowadzony przez nią serwis właściwie funkcjonował, był przejrzysty i […]

Pracuj.pl korzysta z rozwiązań AdOcean więcej »

Gemius na pokładzie Centralwings

Tanie, pewne i przyjazne latanie będzie jeszcze łatwiejsze oraz bardziej powszechne. Linia lotnicza Centralwings, decydując się na długotrwałą współpracę z firmą badawczą Gemius SA, chce na podstawie sprawdzonych na rynku badań zwiększać efektywność swoich działań w internecie oraz dostosowywać ofertę do potrzeb swoich Klientów. Podpisana przez firmy kilka tygodni temu umowa dotyczy realizacji przez Gemius

Gemius na pokładzie Centralwings więcej »

Nowy standard mierzenia reklamy

Rozbieżności w metodach pomiaru odsłon reklam wyświetlanych w internecie to od dawna temat dyskusji i nieporozumień pomiędzy kupującymi a sprzedającymi powierzchnię reklamową w sieci. Oczekiwane, także na polskim rynku interaktywnym, oficjalne stanowisko stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau w tej kwestii, rozwiało ostatecznie wszelkie wątpliwości. 'Wprowadzone przez IAB ujednolicenie zasad oceny efektywności kampanii mierzonej liczbą rzeczywistych odsłon kreacji

Nowy standard mierzenia reklamy więcej »

Przewijanie do góry