Ponad połowa internautów korzysta z telewizji internetowej

Opublikowano: 16 marca 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Aż 95 proc. internautów zetknęło się z serwisami wideo – wynika z raportu „Audio i wideo w sieci, styczeń 2011” zrealizowanego przez Gemius S.A. Coraz większą popularność zdobywa także telewizja internetowa. Korzystanie z niej zadeklarowało aż 53 proc. respondentów.

Hanna LaskowskaPonad połowa internautów korzysta z telewizji internetowej

Rozrywka dźwignią audio i wideo w sieci

Opublikowano: 17 czerwca 2009. Kategoria: Bez kategorii. Tagi: , , ,

Aż 87 proc. użytkowników radia internetowego i 84 proc. osób oglądających treści wideo korzysta z tych mediów by się zrelaksować. Rozrywka to dla nich przede wszystkim teledyski (70 proc.) i filmy tworzone przez innych internautów (59 proc.) oraz zwiastuny filmowe, filmy i seriale (40 proc.). Z reklamą audio lub wideo zetknęło się 73 proc. internautów, którzy kiedykolwiek oglądali materiały wideo w internecie, jednak ich opinia o tej formie promocji jest nie najlepsza. Osoby, które spotkały się z taką reklamą uważają, że reklamowe treści wideo są nieinteresujące, denerwujące, nienowoczesne oraz są zdania, że nie przyciągają one uwagi i nie stanowią dobrego sposobu dotarcia do osób takich jak oni – wynika z badania gemiusAdHoc „Radio internetowe i treści wideo w internecie”.

Hanna LaskowskaRozrywka dźwignią audio i wideo w sieci