Genesys Express 3.0

NextiraOne i Genesys modernizują contact center BP

NextiraOne Polska i Genesys Telecommunications Laboratories, spółka należąca do firmy Alcatel, zmodernizowały contact center polskiego oddziału BP. Rozwiązanie dla 15 agentów wdrożone przez NextiraOne, oparte na systemie Genesys Express 3.0, umożliwia BP uproszczenie komunikacji z klientami i efektywne zarządzanie kontaktami, optymalizując jednocześnie pracę agentów contact center. Nowe rozwiązanie jest całkowicie zintegrowane z bazą danych polskiego oddziału […]

NextiraOne i Genesys modernizują contact center BP więcej »

Genesys zdobywa dwie różne nagrody

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. , spółka należąca do firmy Alcatel, ogłosiła, że magazyn CRM wyróżnił firmę Genesys prestiżową nagrodą „Liderzy Obsługi”, której zadaniem jest honorowanie firm najlepszych w różnych dziedzinach. Genesys dostał nagrodę w kategorii „Dostarczyciel CTI”. Dodatkowo, magazyn Communications Solutions wyróżnił Genesys Express 3.0 nagrodą „Produkt Roku 2003”. Communications Solutions jest jednym z czołowych

Genesys zdobywa dwie różne nagrody więcej »

Scroll to Top