Genesys Telecommunications Laboratories

Genesys zdobywa dwie różne nagrody

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. , spółka należąca do firmy Alcatel, ogłosiła, że magazyn CRM wyróżnił firmę Genesys prestiżową nagrodą „Liderzy Obsługi”, której zadaniem jest honorowanie firm najlepszych w różnych dziedzinach. Genesys dostał nagrodę w kategorii „Dostarczyciel CTI”. Dodatkowo, magazyn Communications Solutions wyróżnił Genesys Express 3.0 nagrodą „Produkt Roku 2003”. Communications Solutions jest jednym z czołowych […]

Genesys zdobywa dwie różne nagrody więcej »

Więcej produktów IP w Genesys

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., spółka należąca do firmy Alcatel, ogłosiła, że poszerza gamę produktów IP (Internet Protocol), wprowadzając Enterprise IP Contact Center (IPCC) i Network IP Contact Center zapewniając jednocześnie wsparcie dla głównych rodzajów central IP. Produkty contact centers z portfolio IP Genesysa zapewniają złożoną funkcjonalność wcześniej dostępną jedynie w tradycyjnych środowiskach telefonicznych. Nowe rozwiązanie

Więcej produktów IP w Genesys więcej »

Genesys Voice Callback otrzymał nagrodę „Produkt Roku”

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. , spółka należąca do firmy Alcatel, ogłosiła, że magazyn Customer Inter@ction Solutions nagrodził Genesys Voice Callback za produkt doskonały technologicznie. Ukazujący się od 1982 roku Customer Inter@ction Solutions jest jednym z ważniejszych pism z branży CRM, call center i teleserwisu. Genesys Voice Callback zapewnia klientom firmy możliwość oddzwonienia w przypadku, jeśli

Genesys Voice Callback otrzymał nagrodę „Produkt Roku” więcej »

Badanie Genesys: Polacy oczekują dobrej obsługi w Call Center

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., spółka zależna firmy Alcatel, ogłosiła dziś wyniki badania dotyczącego zachowań polskiego konsumenta oraz analogicznej ankiety badającej zachowania konsumenta globalnego. Wyniki wyraźnie pokazują, że konsumenci oczekują wysokiej jakości obsługi i doceniają ją. Konsument zachodni wydaje się być bardziej sfrustrowany, natomiast polski okazuje się być bardziej wyrozumiały. Jednak zdaniem ekspertów Polacy w szybkim

Badanie Genesys: Polacy oczekują dobrej obsługi w Call Center więcej »

Genesys Voice Portal znów nagrodzony

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. , spółka zależna Alcatela ogłosiła, iż Genesys Voice Portal został wyróżniony nagrodą ’Najlepsza Funkcjonalność Contact Center’, (’Best Contact Center Functionality’) podczas tegorocznej konferencji dostawców rozwiązań głosowych AVIOS oraz SpeechTEK Spring EXPO. Stowarzyszenie AVIOS, (Applied Voice Input/Output Society), wręczyło nagrody 10 firmom w ośmiu kategoriach uznając w ten sposób ich nadzwyczajne osiągnięcia

Genesys Voice Portal znów nagrodzony więcej »

Genesys i Siebel poszerzają zakres współpracy

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. spółka należąca do Alcatela, poinformowała o dostępności nowej wersji adaptera Gplus 6.5.1 dla oprogramowania Siebel 7.5. Nowy Gplus dla oprogramowania firmy Siebel jest uzupełnieniem istniejącego już wsparcia firmy Genesys dla aplikacji Siebel 7 i Siebel 2000. Siebel Systems, Inc. jest czołowym dostarczycielem oprogramowania do aplikacji eBusiness. Dostępność Genesys Gplus 6.5.1 dla

Genesys i Siebel poszerzają zakres współpracy więcej »

Scroll to Top