GfK Polonia

Rola Internetu w procesie poszukiwania informacji o kosmetykach

Rola Internetu w procesie zakupu kosmetyków to nowe badanie rynku zlecone przez IAB Polska, a zrealizowane przez PBI i GfK Polonia. Wyniki badania potwierdzają przewidywania IAB dotyczące polskiego Internetu – jego użytkownicy niezwykle chętnie wykorzystują sieć szukając informacji, które ułatwiają im podejmowanie decyzji zakupowych.

Onkyo NO. 1 w 2008 roku

Według opracowania Gfk Polonia, Instytutu badania opinii, rynku i konsumpcji dotyczącego sprzedaży na rynku audio w Polsce w ubiegłym roku wynika, że produkty Onkyo nadal sprzedają się zdecydowanie lepiej niż produkty konkurencji, biorąc pod uwagę wyłącznie firmy specjalizujące się w produkcji urządzeń audio.

Zadzwoń z Internetu w święta za 0 zł

Pod hasłem „Koniec tradycyjnych telefonów” Gadu-Gadu, producent popularnego komunikatora umożliwił 6 grudnia bezpłatne dzwonienie z komputera na stacjonarne numery telefoniczne. Dzisiaj Gadu-Gadu zapowiedziało kolejny cios na polskim rynku telekomunikacyjnym – w dniach 23-26 grudnia użytkownicy Gadu-Gadu będą mogli dzwonić ponownie za darmo z Internetu na numery stacjonarne. Składanie życzeń przez internet jest coraz bardziej popularne. …

Zadzwoń z Internetu w święta za 0 zł więcej »

Veracomp na III pozycji w rankingu dystrybutorów IT

Veracomp zajął 3 pozycję w rankingu dystrybutorów IT w Polsce. 44 proc. badanych sklepów komputerowych i integratorów IT wskazało firmę jako źródło regularnych zakupów. Badanie pt. “GfK Channel Survey IT – Polska; Fakty i liczby dotyczące dystrybutorów i specjalistów z branży IT w 2005 roku” przeprowadziła firma badawcza GFK Polonia. GFK Channel Survey IT jest …

Veracomp na III pozycji w rankingu dystrybutorów IT więcej »

c16 dla Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan

Agencja interaktywa “c16 Studio Internetowe” zajmie się tworzeniem nowego wizerunku internetowego PSH Lewiatan. Powstanie serwis korporacyjny, oraz aplikacja do tworzenia stron spółek operatorskich. Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z największych sieci zrzeszających krajowych kupców – wynika z rankingu branżowego pisma “Handel” za rok 2005, przeprowadzonego przez instytut GFK Polonia. PSH Lewiatan zrzesza placówki handlowe …

c16 dla Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan więcej »

Kodak: 21% rynku w Polsce

Firma Kodak posiada już 21 proc. udziału w rynku aparatów cyfrowych w Polsce. Jej dwiema najlepiej sprzedającymi się cyfrówkami są CX 6200 oraz CX 6330. To wyniki ostatnich badań rynkowych, przeprowadzonych przez Instytut GfK Polonia w okresie kwiecień – maj 2004 r. Jednocześnie też Kodak znalazł się wśród najbardziej rozpoznawalnych wśród Polaków marek w pierwszej …

Kodak: 21% rynku w Polsce więcej »

Przewiń do góry