GlaxoSmithKline

Malaria? – zdrowe, egzotyczne wakacje z easygo.pl i GlaxoSmithKline

easygo.pl i GlaxoSmithKline dbają o zdrowie polskich turytów. Portal turystyczny wspólnie z koncernem farmaceutycznym przygotowali akcję edukacyjno-promocyjną związaną z profilaktyką zdrowotną i zagrożeniami zarażenia się malarią w czasie podróży egzotycznych. Ideą powstania akcji jest zwiększające się zainteresowanie naszych rodaków wyjazdami w dalekich kierunkach. W pierwszym kwartale 2008 roku rezerwacji do krajów egzotycznych było w easygo.pl […]

Malaria? – zdrowe, egzotyczne wakacje z easygo.pl i GlaxoSmithKline więcej »

Dla chcących rzucić palenie…

Uruchomiona została nowa wersja serwisu www.niquitin.pl poświęconego rzucaniu palenia z zastosowaniem plastrów NiQuitin. Strona, oparta w dużym stopniu o przekaz wideo, jest kontynuacją kampanii sprzed kilkunastu miesięcy i prezentuje bohaterkę akcji rok po rzuceniu palenia. Firma GlaxoSmithKline stworzenie serwisu powierzyła OS3 multimedia, która jako jedna z pierwszych agencji interaktywnych sięga po przekaz wideo w projektowaniu

Dla chcących rzucić palenie… więcej »

NiQuitin online

Drogą przetargu firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline powierzyła agencji interaktywnej OS3 multimedia stworzenie multimedialnego serwisu niquitin.pl poświęconego rzucaniu palenia. Ten zaawansowany technologicznie projekt, stanowiący element szeroko zakrojonej kampanii public relations, tworzy wirtualną rzeczywistość wraz z jej bohaterami oraz rozwijającą się fabułą. Serwis jest elementem kampanii NiQuitin trwającej kilkanaście tygodni. Na przykładzie Beaty – palaczki, która po 12

NiQuitin online więcej »

Scroll to Top