Google Analytics

Nowa wersja Google Analytics

Google udostępniła nową wersji pakietu Google Analytics™, służącego do monitorowania ruchu na stronach internetowych. Google Analytics, darmowe narzędzie klasy korporacyjnej, ułatwia dyrektorom firm, specjalistom od marketingu oraz właścicielom stron internetowych zrozumienie, jak użytkownicy korzystają z ich serwisu, a dzięki temu zmaksymalizowanie zysków z internetowego biznesu. Produkt został w całości zaprojektowany od nowa oraz wyposażony w […]

Nowa wersja Google Analytics więcej »

3 lata Swistak.pl

We wtorek, 24 października, serwis aukcyjny Świstak.pl obchodzi swoje 3 urodziny. Wyzwaniem dla Świstaka na kolejny rok jest znaczące zwiększenie oglądalności serwisu, które ma proporcjonalne przełożenie na ilość zarejestrowanych użytkowników i wartość zawartych transakcji. „Plany na najbliższy rok to osiągnięcie poziomu 450-500 tysięcy aukcji i 15-18% udziału w ilości aukcji na polskich serwisach” – mówi

3 lata Swistak.pl więcej »

Natychmiastowy dostęp do Google Analytics

Od dziś czyli 22 sierpnia 2006 każdy właściciel strony internetowej może natychmiast utworzyć darmowe konto Google Analytics. Google Analytics oferuje reklamodawcom, wydawcom i właścicielom serwisów internetowych informacje pozwalające lepiej zrozumieć zachowania Internautów i dopasowywać serwisy do ich potrzeb. Uruchomienie w listopadzie 2005 roku Google Analytics było pierwszym przypadkiem bezpłatnego udostępnienia produktu klasy korporacyjnej do tworzenia

Natychmiastowy dostęp do Google Analytics więcej »

Scroll to Top