Reklamy w rozszerzeniach i aplikacjach Chrome
Google udostępnia programistom możliwość dodawania reklam do aplikacji i rozszerzeń współpracujących z przeglądarką Chrome.
Google udostępnia programistom możliwość dodawania reklam do aplikacji i rozszerzeń współpracujących z przeglądarką Chrome.
Spektakularny debiut iPada, zwiększenie liczby odsłon z przeglądarki Google Chrome oraz znaczący wzrost popularności systemu operacyjnego Windows 7 – to tylko niektóre z najważniejszych trendów 2010 roku, które można było zaobserwować na serwisach gemiusRanking.
Microsoft wprowadził ostatnio aktualizację „Wybór przeglądarki”, stawia ona miliony użytkowników przed wyborem, którego mogli dokonać już wcześniej, choć często o tym nie wiedzieli. A mianowicie wyborem aplikacji używanej do przeglądania Internetu.
28 stycznia br. w Warszawie odbyło się XIV spotkanie ABUSE-FORUM – grupy eksperckiej powstałej z inicjatywy NASK, zrzeszającej przedstawicieli zespołów reagujących CERT (Computer Emergency Response Team).
ABUSE-FORUM odradza korzystanie z Internet Explorer 6 więcej »
Nadchodzący wielkimi krokami rok 2010 może okazać się bardzo interesującym dla Mozilli. Będzie to czas premiery dwóch lub trzech wersji Firefoxa, darmowej i bardzo popularnej przeglądarki internetowej. Zapowiada się bardzo ciekawy okres, co ma znaczenie przede wszystkim dla nas, internautów.
Firma Google już dawno wyszła poza ramy swojego flagowego produktu – wyszukiwarki internetowej. Obok tak ważnych wydarzeń jak uruchomienie usług publicznego serwera nazw (DNS) pojawiają się drobniejsze na pozór inicjatywy, które przypominają jednak nieustannie, że korporacja z Mountain View to jedna z najbardziej innowacyjnych firm na świecie, która konsekwentnie realizuje plan poszerzania swoich wpływów. Według niepotwierdzonych informacji już w najbliższy piątek zadebiutować mają oficjalnie rozszerzenia przeglądarki Chrome.
We wtorek wieczorem czasu polskiego Google udostępniło swój najnowszy produkt – przeglądarkę Chrome. Serwis TechCrunch pozytywnie zrecenzował aplikację i stwierdził, że dogoni ona Firefoksa w ciągu dwóch lat. TechCrunch zacytował przy tym eksperta firmy inwestycyjnej Lehman Brothers Douglasa Anmutha. W sporządzonej jeszcze we wtorek notatce analityk stwierdził, że za dwa lata Chrome będzie miał takie