Grono

ASUS uwalnia Świętego Mikołaja

Trwa akcja „Uwolnij Świętego Mikołaja” – kampania zorganizowana przez firmę ASUS w związku z nadchodzącymi Świętami Bożego Narodzenia. Akcja rozpoczęła się 10 grudnia i skierowana jest do szerokiego grona odbiorców. Jako główny kanał komunikacji wykorzystuje Internet oraz serwisy społecznościowe. Zakończenie kampanii planowane jest na 22 grudnia.

ASUS uwalnia Świętego Mikołaja więcej »

D-Link Technology Trend: serwisy społecznościowe w Polsce

Jak wynika z ostatnich badań D-Link Technology Trend, zagraniczne portale społecznościowe – Facebook, Bebo czy MySpace ciągle nie mogą przebić się do masowej świadomości polskich użytkowników Internetu. Większość internautów nawet nie wie o ich istnieniu. Na rodzimej scenie społecznościowej niepodzielnie rządzi Nasza-Klasa z ponad 11 milionami użytkowników.

D-Link Technology Trend: serwisy społecznościowe w Polsce więcej »

NetSprint.pl o serwisach społecznościowych

NetSprint.pl opracował raport na temat najpopularniejszych polskich i anglojęzycznych serwisów społecznościowych, które najczęściej pojawiają się w polskich mediach online od początku 2007 roku. Z raportu wynika, że najaktywniejsze komunikacyjnie są Grono i MojaGeneracja.pl. Najwięcej wzmianek – niekoniecznie związanych z działaniami komunikacyjnymi firmy – dotyczy MySpace.com. Wśród polskich serwisów zdecydowanie najczęściej wymieniane jest Grono.net. Od 1

NetSprint.pl o serwisach społecznościowych więcej »

Scroll to Top