Udziałowiec pozywa Groupona

Opublikowano: 4 kwietnia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Czyżby nadchodziły trudne chwile dla Groupona? Do sądu trafił właśnie pierwszy pozew udziałowca firmy.

Dawid ZarazińskiUdziałowiec pozywa Groupona

Kciuki w górę na Groupon

Opublikowano: 13 lutego 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Groupon zmienia swoją witrynę internetową, dodając do niej nową funkcjonalność pod nazwą „Thumbs up”. Pozwoli to na lepsze dopasowanie oferty zakupów grupowych dla aktywnych klientów.

Marta Michałek-MachniewskaKciuki w górę na Groupon

Wyniki finansowe Groupon za IV kwartał 2011 roku

Opublikowano: 9 lutego 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Groupon ogłosił wyniki finansowe za ostatni kwartał 2011 roku. Okazuje się, że zysk operacyjny w czwartym kwartale ubiegłego roku wyniósł 15,0 mln dolarów, ale firma poniosła kwartalną stratę operacyjną, w wyniku której akcje Grouponu potaniały w jednej sesji o 16 proc.

Marta Michałek-MachniewskaWyniki finansowe Groupon za IV kwartał 2011 roku

Groupon debiutuje na giełdzie

Opublikowano: 4 listopada 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Tak jak zapowiadaliśmy prawie dwa tygodnie temu, serwis zakupów grupowych Groupon zadebiutuje dziś na giełdzie. Zainteresowanie jest ogromne. Projekt wyceniany jest na blisko 13 mld dolarów.

Dawid ZarazińskiGroupon debiutuje na giełdzie

Groupon zmierza na giełdę

Opublikowano: 24 października 2011. Kategoria: Rynek. Tagi:

Groupon przygotowuje się do wejścia na giełdę. Sprzedaż akcji przynieść ma od 480 do 540 mln dolarów. Wycena najpopularniejszego serwisu zakupów grupowych jest jednak niższa niż jeszcze niedawne spekulacje.

Dawid ZarazińskiGroupon zmierza na giełdę

Groupon Rewards: lojalnościowe zakupy grupowe

Opublikowano: 28 września 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Groupon, firma, która dla wielu stała się synonimem zakupów grupowych, zamierza wprowadzić kolejny, ważny element swojej sprzedażowej strategii: programy lojalnościowe. Ma to być dobre narzędzie analizujące nawyki użytkowników.

Dawid ZarazińskiGroupon Rewards: lojalnościowe zakupy grupowe

Groupon wydaje krocie na marketing – skutecznie

Opublikowano: 9 sierpnia 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Groupon wydaje ogromne pieniądze na promocję. Jak się jednak okazuje – skutecznie. Ma bowiem trzy razy więcej subskrybentów niż najbliższy konkurent. Firma porzuci również kontrowersyjny sposób prezentowania swoich danych finansowych.

Dawid ZarazińskiGroupon wydaje krocie na marketing – skutecznie