Udziałowiec pozywa Groupona
Czyżby nadchodziły trudne chwile dla Groupona? Do sądu trafił właśnie pierwszy pozew udziałowca firmy.
Czyżby nadchodziły trudne chwile dla Groupona? Do sądu trafił właśnie pierwszy pozew udziałowca firmy.
Groupon zmienia swoją witrynę internetową, dodając do niej nową funkcjonalność pod nazwą „Thumbs up”. Pozwoli to na lepsze dopasowanie oferty zakupów grupowych dla aktywnych klientów.
Groupon ogłosił wyniki finansowe za ostatni kwartał 2011 roku. Okazuje się, że zysk operacyjny w czwartym kwartale ubiegłego roku wyniósł 15,0 mln dolarów, ale firma poniosła kwartalną stratę operacyjną, w wyniku której akcje Grouponu potaniały w jednej sesji o 16 proc.
Tak jak zapowiadaliśmy prawie dwa tygodnie temu, serwis zakupów grupowych Groupon zadebiutuje dziś na giełdzie. Zainteresowanie jest ogromne. Projekt wyceniany jest na blisko 13 mld dolarów.
Groupon przygotowuje się do wejścia na giełdę. Sprzedaż akcji przynieść ma od 480 do 540 mln dolarów. Wycena najpopularniejszego serwisu zakupów grupowych jest jednak niższa niż jeszcze niedawne spekulacje.
Groupon, firma, która dla wielu stała się synonimem zakupów grupowych, zamierza wprowadzić kolejny, ważny element swojej sprzedażowej strategii: programy lojalnościowe. Ma to być dobre narzędzie analizujące nawyki użytkowników.
Groupon wydaje ogromne pieniądze na promocję. Jak się jednak okazuje – skutecznie. Ma bowiem trzy razy więcej subskrybentów niż najbliższy konkurent. Firma porzuci również kontrowersyjny sposób prezentowania swoich danych finansowych.