Grupa Adweb

Viral jak trzęsienie ziemi?

Wydawać by się mogło, że za pomocą wzorów matematycznych opisano już niemal wszystko co było do opisania – począwszy od zasad rządzących światową gospodarką, a skończywszy na prawach rządzących miłością. Ostatnio padł kolejny bastion – królowa nauk rozebrała na czynniki pierwsze popularne „virale”. Zmorą wielu przygotowujących wirusowe kreacje marketerów jest popularność osiągana przez ich produkcje

Viral jak trzęsienie ziemi? więcej »

Dziewczyny lubią fajne końcówki

Końcówka, którą lubią słowiańskie dziewoje, końcówka pożądana przez Europejki, czy końcówka uwielbiana przez prawdziwe telemaniaczki. Grupa Adweb startuje z akcją, której motywem przewodnim jest prowokacyjne stwierdzenie, że „dziewczyny lubią fajne końcówki”. Kampania przygotowana została na potrzeby 2BE.PL – marki wchodzącej w skład Grupy Adweb, która zajmuje się rejestracją domen oraz świadczeniem usług hostingowych. Na potrzeby

Dziewczyny lubią fajne końcówki więcej »

2BE.PL po liftingu

2BE.PL, firma zajmująca się rejestracją domen oraz świadczeniem usług hostingowych, uruchomiła nową wersję swojego serwisu internetowego. Nowa przejrzysta witryna, wzbogacona o kilka przydatnych funkcji, ułatwi życie zarówno przeciętnemu użytkownikowi, jak i osobie profesjonalnie zajmującej się tzw. „domainingiem”. Za projekt odpowiedzialna jest agencja interaktywna Grupa Adweb, której częścią jest marka 2BE.PL. – Uznaliśmy, że już najwyższy

2BE.PL po liftingu więcej »

Pokój dziecka za pomocą kilku kliknięć?

Czy można umeblować pokój dziecka za pomocą kilku kliknięć myszką? W dobie Internetu jest to możliwe. Od kilku dni w Sieci dostępna jest strona Black Red White, dzięki której, w ramach kampanii „Szkoła 2008”, każdy rodzic, nie ruszając się sprzed komputera, może zaprojektować idealne pomieszczenie przeznaczone do nauki bądź zabawy. Za kreację witryny odpowiedzialna jest

Pokój dziecka za pomocą kilku kliknięć? więcej »

Rok 2008 – przełomowy dla polskiej blogosfery?

Popularny bloger publikuje cennik reklam, inny ujawnia umowę sponsorską, blogerka demaskuje pracownika portalu podającego się za zwykłego internautę, co jest impulsem do opracowania kodeksu współpracy z blogerami. 2008 rok zapowiada się, jako przełomowy dla polskiej blogosfery. Kilka wydarzeń mających miejsce w ciągu ostatnich dwóch miesięcy może istotnie wpłynąć na postrzeganie polskiej blogosfery przez branżę marketingową.

Rok 2008 – przełomowy dla polskiej blogosfery? więcej »

Scroll to Top