SALESmanago spersonalizuje anonimowego klienta
SALESmanago przedstawiło nową propozycję dla swoich klientów – możliwość wysłania spersonalizowanego e-maila nawet w sytuacji gdy nie posiadamy adresu odwiedzającego naszą stronę.
SALESmanago przedstawiło nową propozycję dla swoich klientów – możliwość wysłania spersonalizowanego e-maila nawet w sytuacji gdy nie posiadamy adresu odwiedzającego naszą stronę.
Platforma sklepowa iStore.pl przygotowała dla swoich użytkowników specjalną ofertę na korzystanie z systemu ADmanago, który upraszcza publikację reklamy w Google i automatycznie obniża jej koszty.
W nowej platformie rekrutacyjnej ramach zastosowano moduł SCORING, który dokonuje pomiaru dopasowania kandydatów do ofert pracy zamieszczanych przez pracodawców. Informacje o dopasowaniu są dostępne zarówno dla pracodawcy jak i kandydatów. Zamieszczanie ogłoszeń w systemie i korzystanie z jego funkcjonalności jest darmowe. Partnerem merytorycznym projektu Jobmatch jest firma rekrutacyjna Sedlak & Sedlak.
Tomasz Jażdżyński obejmie z dniem 1 maja 2008 roku funkcję Prezesa Zarządu portalu internetowego Interia.pl. należącego do Grupy Bauer. Obecny Prezes portalu, pan Grzegorz Błażewicz, podjął decyzję o utworzeniu i rozwoju własnego przedsięwzięcia biznesowego. – Pragnę podziękować panu Błażewiczowi za jego wkład w dynamiczny rozwój Interii oraz bardzo sprawnie przeprowadzony proces integracji tej firmy z
Interia.pl zamyka rok 2007 bardzo dobrymi wynikami finansowymi. Przychody po czterech kwartałach 2007 roku wyniosły 70 786 tys. zł w porównaniu do 53 008 tys. zł w analogicznym okresie roku poprzedniego, co oznacza wzrost o 33,5%. Zysk netto osiągnął poziom 9,1 mln zł co stanowi wzrost o 61,2% w stosunku do roku 2006. Zysk operacyjny
Interia.pl wprowadziła na rynek internetową grę Arthic www.arthic.com, która jest zapowiadanym wcześniej produktem o charakterze globalnym. Arthic – to gra MMOG (Massive Multiplayer Online Game) wykonana w technologii Flash, która rozwija koncepcję tworzenia społeczności w rzeczywistości wirtualnej oraz komunikację z użytkownikami z całego świata. – Gra Arthic jest mocnym krokiem Interia.pl w kierunku rynku profesjonalnej
Interia.pl uruchomiła społecznościowy portal polonijny, dedykowany Polakom w Anglii (anglia.interia.pl) i USA (usa.interia.pl). Łączy on możliwości serwisów informacyjnych, dziennikarstwa obywatelskiego i społecznościowych. – Nie chcieliśmy tworzyć kolejnej kopii portalu, tylko w innym języku. Zależało nam na tym, by projekt dla Polonii skupiał się na ludziach zamieszkujących określony obszar geograficzny, a jego kształt zależał bezpośrednio od