Grzegorz Błażewicz

INTERIA.PL promuje Parlament Europejski

INTERIA.PL wygrała przetarg na obsługę kampanii promującej w Polsce Parlament Europejski i jego portal internetowy. Zleceniodawcą jest Biuro Informacyjne Parlamentu Europejskiego w Polsce. W ramach projektu INTERIA.PL przygotowała specjalny serwis poświęcony tej jedynej instytucji Unii Europejskiej wyłanianej w bezpośrednich wyborach powszechnych oraz poprowadzi kompleksową kampanię reklamową w portalu. – Celem kampanii jest dotarcie do milionów […]

INTERIA.PL promuje Parlament Europejski więcej »

INTERIA.PL rusza z wizerunkową kampanią reklamową

Od 1 grudnia br. trwa wizerunkowa kampania reklamowa portalu INTERIA.PL. Działania promocyjne pod hasłem „INTERIA.PL – Portal młodych bez względu na wiek” prowadzone są głównie w telewizji, radiu, prasie, kinach oraz internecie. „Wykorzystane przez nas hasło kampanii jest odzwierciedleniem cech charakterystycznych naszych odbiorców: ludzi młodych, dynamicznych i kreatywnych, ale bez względu na wiek. Takich, którzy

INTERIA.PL rusza z wizerunkową kampanią reklamową więcej »

INTERIA.PL zwiększa zysk

INTERIA.PL SA po trzech kwartałach br. zwiększyła zysk netto o 143% w stosunku do ubiegłego roku, do ponad 4,7 mln zł. Przychody łącznie za trzy pierwsze kwartały 2006 są wyższe o 42% od przychodów uzyskanych w analogicznym okresie 2005 i wynoszą aktualnie ponad 37,6 mln zł. W dalszym ciągu utrzymuje się intensywny wzrost przychodów gotówkowych

INTERIA.PL zwiększa zysk więcej »

INTERIA.PL SA ma nowy Zarząd

Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy INTERIA.PL SA powołało do Zarządu Spółki Grzegorza Błażewicza na stanowisko Prezesa Zarządu oraz Dariusza Mazurkiewicza na stanowisko Wiceprezesa Zarządu. Akcjonariusze dokonali także zmian w składzie Rady Nadzorczej portalu. – Mamy ambicje tworzenia najlepszego w Polsce portalu dla ludzi młodych. Naszym celem strategicznym jest zdynamizowanie portalu oraz położenie większego nacisku na kreatywność

INTERIA.PL SA ma nowy Zarząd więcej »

Scroll to Top