Grzegorz Bosowski

Fly.pl przenosi obsługę Contact Center do Easygo.pl

Od teraz klientów obu portali turystycznych obsługiwać będzie jeden zespół konsultantów należący do EasyGo.pl. Zawarta umowa ma podnieść skuteczność sprzedażową Fly.pl. To pierwsze tego typu zdarzenie segmencie internetowych usług turystycznych. Obie spółki zachowują pełną niezależność prawną i organizacyjną, a świadczone usługi rozliczane będą na zasadzie outsourcingu.

Fly.pl przenosi obsługę Contact Center do Easygo.pl więcej »

„Otwarte okna e-turystyki” EasyGo.pl i Fly.pl

Podczas piątkowej konferencji prasowej zorganizowanej wspólnie przez easygo.pl oraz fly.pl przedstawiciele obu spółek zaprezentowali swoje wyniki finansowe oraz prognozy na najbliższy okres. Według organizatorów pokazanie wyników finansowych przez inne podmioty z obrębu e-turystyki pozytywnie wpłynie na uwiarygodnienie rynku. Wynik easygo.pl z pewnością jest wynikiem, którym można się pochwalić. Po 9 miesiącach tego roku Spółka notuje

„Otwarte okna e-turystyki” EasyGo.pl i Fly.pl więcej »

Scroll to Top