„Ojciec Płać!” w Agito.pl

Opublikowano: 4 sierpnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

29 lipca ruszył w jednym z największych polskich serwisów społecznościowych Fotka.pl konkurs „Ojciec Płać” organizowany przez największy polski sklep internetowy Agito.pl. Konkurs pokazuje użytkownikom Fotki, że istnieje bardzo korzystna alternatywa dla zakupów w tradycyjnych sklepach RTV/AGD. Ma zachęcić młodych członków społeczności Fotka.pl do przedstawienia sklepu Agito.pl swoim rodzicom i pokazać obu pokoleniom, że zakupy w Internecie można robić o wiele …

Hanna Laskowska„Ojciec Płać!” w Agito.pl

Agito.pl wybiera agencję reklamową Heureka

Opublikowano: 13 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Agencja reklamowa Heureka zajmie się opracowaniem i realizacją strategii marketingowej dla Agito.pl – największego w Polsce sklepu internetowego z elektroniką użytkową. Zaproponowana przez agencję strategia komunikacji opiera się na działaniach wizerunkowych i promocyjnych, które w nowatorski sposób wykorzystują zarówno platformę online jak i ATL, BTL czy narzędzia typu ambient. W ramach planowanych aktywności Heureka będzie korzystać m.in. z mechanizmów wirusowych …

Hanna LaskowskaAgito.pl wybiera agencję reklamową Heureka

Blogerzy zastępują dziennikarzy

Opublikowano: 29 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

1 grudnia, w sobotę, blogerzy z całej Polski spotkają się w Warszawie w siedzibie Agory, by wziąć udział w historycznym wydarzeniu – zredagują całe wydanie specjalne gazety Metro. Efekt będzie można zobaczyć już w środę 5 grudnia: pod nazwą MetroBlox ukaże się wraz z dziennikiem Metro w całej Polsce. Materiał będzie można zobaczyć także w serwisie www.emetro.pl. Autorem strategii działań …

Hanna LaskowskaBlogerzy zastępują dziennikarzy

Reklamodawca nadawcą

Opublikowano: 30 kwietnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Pod nazwą 10am.tv wystartowała interaktywna Biurowa Telewizja Śniadaniowa, stworzona w celu promocji konkretnej firmy i marki. To projekt multimedialny stworzony przez agencję Heureka dla marki Schulstad. Biurowa Telewizja Śniadaniowa kierowana jest przede wszystkim do ludzi czynnych zawodowo, w wieku od 20 do 35 lat, przede wszystkim kobiet. Jej podstawą jest codzienny videoblog prowadzony przez Pawła Lorocha – dziennikarza Antyradia, autora …

Hanna LaskowskaReklamodawca nadawcą