Bartłomiej Danek dyrektorem w home.pl
Bartłomiej Danek został Dyrektorem Marketingu i Sprzedaży home.pl. Będzie odpowiadał za strategię marketingową i sprzedaż wszystkich produktów oferowanych przez home.pl.
Bartłomiej Danek został Dyrektorem Marketingu i Sprzedaży home.pl. Będzie odpowiadał za strategię marketingową i sprzedaż wszystkich produktów oferowanych przez home.pl.
Przeglądając strony internetowe rzadko zastanawiamy się jakie oprogramowanie kryje się za widocznym layoutem. Firma home.pl postanowiła przeanalizować aplikacje instalowane na prawie tysiącu udostępnianych klientom serwerów. Mocnym liderem zestawienia została popularna Joomla zastosowana na 43% stron internetowych.
Analitycy z Wall Street szacują, że w 2020 roku na świecie może być 10 miliardów mobilnych urządzeń z dostępem do Internetu. Każde z nich potrzebuje adresu IP, aby łączyć się z siecią. Tymczasem pula adresów, których ogólna suma sięga około 4 miliardów topnieje w oczach.
Czterokrotny wzrost parametrów transferu, większe pojemności dyskowe oraz więcej baz SQL w niektórych usługach, to zmiany w pakietach hostingowych wprowadzone przez home.pl. Wszystkie te korzystne dla Klientów zmiany nie wpłyną na ceny usług.
Do zespołu home.pl dołączył Andrzej Bartosiewicz – wieloletni szef europejskiej organizacji CENTR skupiającej narodowe rejestry domen i kierownik Działu Domen w Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej NASK.
Wyobraź sobie, że budzisz się rano, a Twoja strona internetowa zniknęła, e-mail przestał działać, a osoba, o której nigdy wcześniej nie słyszałeś, stała się właścicielem Twojej domeny. Podobne sytuacje zdarzają się dużo częściej, niż nam się wydaje.
Dedykowany zespół w Biurze Obsługi Klienta dostępny przez całą dobę, zarządzanie wieloma domenami z poziomu jednego konta użytkownika oraz przypisywanie dowolnej ilości domen do stworzonych kont – to tylko niektóre ze zmian w ofercie hostingu wprowadzonych przez home.pl.