HYPERmedia

Hypermedia wygrywa w przetargu Telefonii DIALOG

Agencja komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska) powiększyła swoje portfolio o kolejnego klienta – Telefonię DIALOG SA. Konkurs trwał od kwietnia br. i obejmował koncepcję, wizualizacje i rozwiązania technologiczne nowej platformy webowej Dialog.pl.

Mennica Polska wybiera Hypermedia

Hypermedia (ISOBAR Polska) wykona dla Mennicy Polskiej i jej spółek serwis internetowy, który ma być centrum wiedzy o produktach numizmatycznych oraz ofercie Grupy Mennicy Polskiej.

Hypermedia rozbudowuje dział kreatywny o kompetencje ATL

Agencja Hypermedia (ISOBAR Polska), uruchomiła specjalny zespół kreatywny, dedykowany do działań ATL zintegrowanych w ramach komunikacji marketingowej. W skład teamu wchodzi Artur Marcinkowski i Marcin Wojtulewicz, osoby z bogatym doświadczeniem z dużych agencji ATL-owych. Obaj objęli stanowiska creative direktor-ów w Hypermedia. Zespołem będzie zarządzała Agata Kusińska, co-managing director.

Hypermedia wspiera działania marki adidas

Agencja Hypermedia (ISOBAR Polska) jest odpowiedzialna za opracowanie strategii, a także za zaplanowanie działań mediowych w internecie do najnowszej kampanii wizerunkowej marki adidas Originals.

NetSprint nawiązuje współpracę partnerską z Hypermedia

NetSprint.pl oraz agencja komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia podpisały umowę o współpracy w zakresie oferowania rozwiązań wyszukiwawczych NetSprint przeznaczonych dla portali informacyjnych, serwisów korporacyjnych oraz sklepów internetowych.

Kampania Philipsa na iPhone

Zakończyła się jedna z pierwszych polskich komercyjnych kampanii reklamowych targetowanych na telefony iPhone. Akcję promocyjną dla golarek ArciTec firmy Philips zrealizowała grupa ARBOinteractive Polska na zlecenie agencji Hypermedia.

Przewiń do góry