IAB Polska

IAB rozpoczęło kampanię promująca internet

Rozpoczęła się kampania edukacyjna „Internet też medium”, prowadzona przez polski oddział Interactive Advertising Bureau (IAB). Ma ona na celu wskazanie zalet Internetu i budowanie wiedzy na temat możliwości efektywnego wykorzystania tego medium w działaniach reklamowych. Głównym elementem kampanii jest serwis edukacyjny pod adresem tezmedium.pl, aktywnie wspierany przez kampanię reklamową. Wartość rate card pierwszego etapu działań […]

IAB rozpoczęło kampanię promująca internet więcej »

Super Media Interactive i IAB Polska – nowy podmiot, nowy projekt

Super Media Interactive dołączyła do grona członków IAB Polska. Już wkrótce zostaną rozpoczęte prace nad wspólnym raportem dotyczącym systemów zarządzania treścią (CMS). W ostatnich dniach agencja interaktywna Super Media Interactive stała się członkiem wspierającym branżowego stowarzyszenia IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Decyzja o przystąpieniu do IAB wynikała z chęci współuczestniczenia w rozwoju i popularyzacji internetu

Super Media Interactive i IAB Polska – nowy podmiot, nowy projekt więcej »

Zmiany w IAB

23 czerwca 2004 r. w Warszawie, przy ul. Czerskiej, w siedzibie Agory odbyło się Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia IAB Polska. Polski oddział stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau (IAB) działa na rodzimym rynku interaktywnym od 2000 roku. W marcu 2004 roku został włączony w struktury IAB Europe. Polska jest, poza Słowenią, jedynym krajem z Europy środkowo-wschodniej

Zmiany w IAB więcej »

gemiusCrossEffect – nowe badanie cross-media

Polski oddział stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau (IAB) oraz firma badawcza Gemius SA opracowały nowoczesną metodologię pozwalającą optymalizować wydatki na kampanie reklamowe prowadzone w kilku mediach jednocześnie. Badanie gemiusCrossEffect jest odpowiedzią na potrzeby marketerów, którzy w pracach nad media planami chcą kierować się rzetelnymi danymi. Otrzymują oni uniwersalny instrument wspomagający planowanie kampanii reklamowych i umożliwiający elastyczną symulację rozkładu

gemiusCrossEffect – nowe badanie cross-media więcej »

Internet i Mobile 2003 – Raport strategiczny IAB Polska

Rynek medialny doczekał się pierwszego, tak kompleksowego podsumowania. Polski oddział stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau (IAB Polska) opublikował obszerny raport poruszający najważniejsze kwestie związane z funkcjonowaniem Internetu oraz rozwiązaniami technologii mobilnych. 90 stronicowy raport, który stanie się podstawą do oceny rozwoju i funkcjonowania nowoczesnych mediów w kolejnych latach, dołączono do majowego wydania magazynu Brief. Raport IAB Polska

Internet i Mobile 2003 – Raport strategiczny IAB Polska więcej »

IAB Polska w IAB Europe Strategy Council

26 marca 2004 roku, w ramach Strategy Council IAB, odbyło się w Londynie kolejne spotkanie przedstawicieli europejskich oddziałów Interactive Advertising Boureau, należących do IAB Europe. Spotkania takie odbywają się 2-3 razy w roku, a ich głównym celem jest wymiana informacji oraz wspólne rozwiązywanie problemów, na które narodowe organizacje działające pod szyldem IAB napotykają na rodzimych

IAB Polska w IAB Europe Strategy Council więcej »

Marketing Mobilny w IAB Polska

11 marca 2004 roku w Warszawie, w siedzibie Onet.pl odbyło się pierwsze formalne posiedzenie Biura Mobile IAB Polska. W spotkaniu uczestniczyło 16 przedstawicieli firm rynku marketingu mobilnego, dostawcy treści oraz członkowie zarządu IAB Polska. Tematem spotkania było zdefiniowanie zakresu działań IAB w obszarze marketingu mobilnego. Poruszono także zagadnienia związane z oczekiwaniami rynku wobec operatorów sieci

Marketing Mobilny w IAB Polska więcej »

Scroll to Top