IAB Polska

Kolejne zmiany w IAB

Z początkiem 2004 r. do IAB Polska dołączyły kolejne podmioty rynku interaktywnego. Do grona członków wspierających stowarzyszenia dołączył polski oddział międzynarodowego wydawnictwa International Data Group. W Polsce IDG jest wydawcą szeregu tytułów prasowych, ściśle związanych z rynkiem teleinformatycznym i internetowym, m.in. tygodnika Computerworld. IDG należy także do grona największych w Polsce wydawców internetowych. IAB na […]

Kolejne zmiany w IAB więcej »

Nowy serwis internetowy IAB Polska

Pod adresem iab.pl jest już dostępny nowy serwis internetowy Interactive Advertising Bureau Polska, stworzony przy współpracy Stowarzyszenia z agencją interaktywną OS3 multimedia i firmą RSI internet. Interactive Advertising Bureau to założona w USA w 1996 roku, działająca obecnie w kilkudziesięciu krajach organizacja, zrzeszająca podmioty rynku interaktywnego. Głównym zadaniem IAB jest wspieranie działalności uczestników rynku reklamy

Nowy serwis internetowy IAB Polska więcej »

Większe IAB Polska

W styczniu 2004 r. do IAB Polska dołączyły nowe podmioty rynku interaktywnego. Rozszerzenie IAB jest wynikiem zmian zachodzących w stowarzyszeniu od końca zeszłego roku, których efektem był m.in. wybór nowego zarządu. Od 1 stycznia 2004 nowymi członkami wspierającymi IAB Polska zostali: dostawca technologii RSI Sp. z o.o., agencje interaktywne OS3 s.c., Webservice Sp. z o.o.

Większe IAB Polska więcej »

IAB i EIAA – Europejskie standardy reklamy online

Europejskie Stowarzyszenie Reklamy Interaktywnej (EIAA) i Biuro Reklamy Interaktywnej w Europie (IAB Europe) ustaliły pakiet znormalizowanych formatów reklam internetowych. Normalizacja jest odpowiedzią na wnioski reklamodawców i media plannerów. Ma im ułatwić zorganizowanie europejskiej kampanii reklamowej w Internecie i zwiększyć jej efektywność. EIAA i IAB Europe oparły swoje ustalenia na standardach Amerykańskiego Biura Reklamy Interaktywnej, dołączając

IAB i EIAA – Europejskie standardy reklamy online więcej »

100 tys. powiedziało NIE droższemu Internetowi w Polsce

Zakończyła się akcja „Nie dla droższego Internetu w Polsce”, zorganizowana przez portal finansowy Money.pl wraz ze 150 partnerami – portalami, serwisami, witrynami, firmami oraz instytucjami działającymi w polskiej sieci. Współorganizatorem protestu było Allegro.pl, partnerem wspierającym IAB Polska. Akcja została zorganizowana w celu wyrażenia sprzeciwu społeczności internetowej w związku z planami Ministerstwa Finansów dotyczącymi wprowadzenia wyższej

100 tys. powiedziało NIE droższemu Internetowi w Polsce więcej »

Nowe władze IAB

29 października 2003 Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Członków polskiego stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau, jedynej na świecie organizacji zrzeszającej podmioty i osoby branży internetowej, wybrało nowy Zarząd. Prezesem Zarządu został Olgierd Cygan (digital One). Zmiana Zarządu jest związana z rozszerzeniem zakresu działania organizacji. Nowy statut określa dużo szersze spektrum aktywności Stowarzyszenia. W związku z intensyfikacją działań IAB

Nowe władze IAB więcej »

IAB Polska – teraz Interactive

Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia Internet Advertising Bureau Polska zadecydowało o zmianie statutu i nazwy stowarzyszenia oraz zdynamizowaniu działań popularyzujących interaktywne kanały komunikacji. Powołano też nową Radę Naczelną. 20 września br. Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia IAB Polska zadecydowało, że dotychczasowa nazwa „Internet Advertising Bureau Polska” zostanie zmieniona po formalnej rejestracji nowego statutu na „Interactive Advertising Bureau

IAB Polska – teraz Interactive więcej »

Scroll to Top