IAB Polska

Po pierwsze wyszkolić nauczycieli

Wyznaczanie standardów w zakresie edukacji rynku i popularyzacja interaktywnej komunikacji marketingowej to jeden z głównych celów stowarzyszenia IAB Polska na 2002 rok. Taki wniosek płynie z dyskusji prowadzonej podczas I Forum IAB, pierwszego spotkania branży marketingu i reklamy interaktywnej z klientami, które miało miejsce 8 i 9 maja 2002 w Warszawie, a zostało zorganizowane wspólnie …

Po pierwsze wyszkolić nauczycieli więcej »

Nowe zalecenia IAB dot. reklam oraz przetargów

17 stycznia 2002 roku IAB Polska przyjęło dwie niezwykle ważne dla branży internetowej standardy, dotyczące zaleceń w organizowaniu przetargów interaktywnych (dokument 01) oraz sprzedaży i zakupu powierzchni reklamowej w sieci Internet (dokument 02). Nad projektami obu dokumentów pracowały od kilku miesięcy dwie niezależne Komisje IAB Polska. Pierwsza pod przewodnictwem Leszka Nowaka z agencji Upload, druga …

Nowe zalecenia IAB dot. reklam oraz przetargów więcej »

Przewiń do góry