Porady SEM dla firm od Bluerank
Agencja Bluerank, która jest współautorem praktycznego przewodnika SEM sygnowanego przez IAB Polska planuje rozszerzyć projekt tworzenia poradników search engine marketing dla firm.
Agencja Bluerank, która jest współautorem praktycznego przewodnika SEM sygnowanego przez IAB Polska planuje rozszerzyć projekt tworzenia poradników search engine marketing dla firm.
Świadomi zachodzących w świecie zmian marketerzy wiedzieli od dawna, że taki moment wkrótce nastąpi. Teraz mamy jednak dowody – w Wielkiej Brytanii, pierwszym z dużych rynków, wydatki na reklamę online przewyższyły kwoty przeznaczane na reklamę telewizyjną.
Wydatki na reklamę online wyższe niż na reklamę w telewizji! więcej »
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska pozyskał w swoje szeregi kolejnego członka. Setną firmą, która przystąpiła do IAB jest Microsoft.
W wyniku wygranego przetargu AdOcean zdobył pierwszego klienta na rynku rumuńskim. Jest nim Neogen – największy na rynku Europy Środkowo-Wchodniej właściciel portali społecznościowych, portali pracy, zajmujący się także marketingiem on-line. W Rumunii Ad Ocean planuje zdobywanie kolejnych kontraktów. W najbliższej przyszłości firma chce wejść również do Słowenii.
Interactive Advertising Bureau Polska (IAB Polska) przyjęło właśnie Kodeks dobrych praktyk e-mail marketingu. Jest to wspólne opracowanie członków grupy roboczej, do której należą agencje e-mail marketingowe, domy mediowe oraz wydawcy wykorzystujący aktywnie pocztę elektroniczną jako kanał komunikacji marketingowej.
W 2008 roku, po ponad 7 latach samodzielnego funkcjonowania, dwie duże agencje interaktywne – poznańska Conecto oraz warszawska isens – zdecydowały się na połączenie swoich sił. W wyniku fuzji na polskim rynku marketingu interaktywnego pojawił się nowy, duży gracz – agencja GoldenSubmarine.
Ostanio informowaliśmy o badaniach IAB UK dotyczących tego, które formy i treści internetowych reklam najbardziej zapadają w pamięć użytkowników. Dziś prezentujemy wyniki raportu Interactive Advertising Bureau oraz PricewaterhouseCoopers dotyczącego wydatków na amerykańską reklamę online oraz garść informacji z polskiego podwórka.
IAB: Jest dobrze z reklamą online (i w USA, i w Polsce) więcej »