IdoSell

IdoSell dodaje integrację ze Stripe

Polska platforma sklepowa IdoSell integruje się ze Stripe – jednym z największych fintechów na świecie. Dzięki temu ponad 6,5 tys. profesjonalnych sklepów internetowych będzie mogło skorzystać z usługi, która pomoże im wyjść z ofertą na zagraniczne rynki. Bardzo zależy nam na tym, żeby polscy sprzedawcy nie ograniczali się tylko do jednego rynku. E-commerce ma ogromny […]

IdoSell dodaje integrację ze Stripe więcej »

IdoSell z GMV na poziomie ponad 14 mld zł. Polska platforma sklepowa podsumowuje rok 2021

Wzrost GMV do poziomu ponad 14 mld zł, zakup Shoprenter (największego węgierskiego SaaS-u) i połączenie polskiego e-commerce z europejskimi rynkami. Taki był 2021 rok dla IdoSell. Rok 2021 był dla e-commerce czasem rozkwitu. Jak pokazuje raport Gemius „E-commerce w Polsce”, w 2021 aż 77 proc. badanych przynajmniej raz zrobiło zakupy w sieci. Ubiegły roku umocnił

IdoSell z GMV na poziomie ponad 14 mld zł. Polska platforma sklepowa podsumowuje rok 2021 więcej »

IdoSell integruje się z InPost Fulfillment

Platforma sklepowa IdoSell wprowadza usługę InPost Fulfillment. Dzięki temu ponad 6,5 tys. profesjonalnych sklepów internetowych będzie mogło w szybki i łatwy sposób zwiększyć oraz usprawnić swoją sprzedaż. Czym jest InPost Fulfillment? To usługa logistyczna dla branży e-commerce, która zapewnia sklepom magazynowanie, konfekcję i wysyłkę towarów. Tym samym pozwala wyeliminować opłaty za przestrzenie magazynowe, pomaga w

IdoSell integruje się z InPost Fulfillment więcej »

Scroll to Top