IdoSell

IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeek

Black Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. w stosunku do pozostałych dni listopada. Wskazują na to dane IdoSell. Tegoroczny Black Week był niezwykle udany dla polskiego e-commerce. Od samego Black Friday, aż po Cyber Monday, sklepy internetowe oparte o platformę sklepową IdoSell […]

IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeek więcej »

Darmowe dostawy od IdoSell i ORLEN Paczki

ORLEN Paczka dołącza do Smile – usługi od IdoSell, dzięki której sklepy internetowe mogą oferować swoim klientom darmową dostawę do punktów odbioru. Chcemy, żeby sklepy działające na platformie IdoSell miały jeszcze większe możliwości sprzedażowe. Bardzo cieszymy się, że ORLEN Paczka dołącza do jednej z naszych sztandarowych usług. Jesteśmy przekonani, że ta współpraca przyczyni się do

Darmowe dostawy od IdoSell i ORLEN Paczki więcej »

IdoSell jeszcze bardziej skraca ścieżkę zakupową i dodaje biometrię

Polska platforma sklepowa IdoSell dodała funkcjonalność, która pozwoli sprzedawcom na maksymalne skrócenie ścieżki zakupowej w e-sklepach. Do Express Checkout dołącza unikalną funkcję – logowanie za pomocą biometrii. IdoSell wprowadza kolejną funkcjonalność, która ma usprawnić robienie zakupów w sieci. Do Express Checkout dodaje dwie nowości – logowanie za pomocą biometrii w smartfonach – poprzez skanowanie twarzy

IdoSell jeszcze bardziej skraca ścieżkę zakupową i dodaje biometrię więcej »

Express Checkout – IdoSell wprowadza nową usługę

IdoSell wdraża nową usługę Express Checkout. Ma ona skracać ścieżkę zakupów i zwiększać konwersję merchantów. Dzięki niej klienci sklepów internetowych obsługiwanych przez tę polską platformę będą mogli płacić za zakupy za pomocą jednego kliknięcia. Express Checkout będzie działał na zasadzie synergii sklepów, które korzystają z platformy IdoSell. Oznacza to, że dane logowania będą zapamiętywane automatycznie

Express Checkout – IdoSell wprowadza nową usługę więcej »

IdoSell włącza kolejny kanał do sprzedaży na czeskim rynku

Po takich rozwiązaniach jak Packeta, Heureka czy Zbozi.cz, IdoSell wprowadza Allegro.cz. Najbardziej efektywna sprzedażowo polska platforma sklepowa udostępnia kolejną cross-borderową funkcjonalność, która pomoże merchantom w sprzedaży w Czechach. Cross-border to w tym momencie jeden z najpopularniejszych kierunków rozwoju e-handlu. Platforma sklepowa IdoSell już rok temu udostępniła merchantom kompleksowy produkt, który daje możliwość szybkiego i łatwego

IdoSell włącza kolejny kanał do sprzedaży na czeskim rynku więcej »

IdoSell udostępnia kolejne cross-borderowe rozwiązanie

Współpraca IdoSell z Octopia ma pomóc polskim sprzedawcom w wyjściu na kolejne rynki Europy m.in. hiszpański i skandynawski. Octopia to usługa związana z francuskim gigantem e-commerce – cDiscount. Rozszerzenie integracji dostępnej w IdoSell o Octopię pozwoli sklepom internetowym rozpocząć sprzedaż do Norwegii, Finlandii, Szwecji czy też Hiszpanii. – Dzięki temu rozwiązaniu sprzedaż cross-border stanie się

IdoSell udostępnia kolejne cross-borderowe rozwiązanie więcej »

IdoSell udostępnia nowy produkt – sprzedaż subskrypcyjną

IdoSell stworzyła moduł, który pozwoli e-sklepom w łatwy sposób włączyć model subskrypcyjny do swojej oferty.  Moduł subskrypcyjny to kompleksowa usługa, która ma ułatwić właścicielom sklepów internetowych włączenie do biznesu modelu rekurencyjnego składania zamówienia. Jest ono ponawiane na tyle długo, na ile klient umówił się ze sklepem, że chciałby dany towar otrzymywać. Taki model sprawdza się

IdoSell udostępnia nowy produkt – sprzedaż subskrypcyjną więcej »

Przewijanie do góry