IdoSell

Express Checkout – IdoSell wprowadza nową usługę

IdoSell wdraża nową usługę Express Checkout. Ma ona skracać ścieżkę zakupów i zwiększać konwersję merchantów. Dzięki niej klienci sklepów internetowych obsługiwanych przez tę polską platformę będą mogli płacić za zakupy za pomocą jednego kliknięcia. Express Checkout będzie działał na zasadzie synergii sklepów, które korzystają z platformy IdoSell. Oznacza to, że dane logowania będą zapamiętywane automatycznie […]

Express Checkout – IdoSell wprowadza nową usługę więcej »

IdoSell włącza kolejny kanał do sprzedaży na czeskim rynku

Po takich rozwiązaniach jak Packeta, Heureka czy Zbozi.cz, IdoSell wprowadza Allegro.cz. Najbardziej efektywna sprzedażowo polska platforma sklepowa udostępnia kolejną cross-borderową funkcjonalność, która pomoże merchantom w sprzedaży w Czechach. Cross-border to w tym momencie jeden z najpopularniejszych kierunków rozwoju e-handlu. Platforma sklepowa IdoSell już rok temu udostępniła merchantom kompleksowy produkt, który daje możliwość szybkiego i łatwego

IdoSell włącza kolejny kanał do sprzedaży na czeskim rynku więcej »

IdoSell udostępnia kolejne cross-borderowe rozwiązanie

Współpraca IdoSell z Octopia ma pomóc polskim sprzedawcom w wyjściu na kolejne rynki Europy m.in. hiszpański i skandynawski. Octopia to usługa związana z francuskim gigantem e-commerce – cDiscount. Rozszerzenie integracji dostępnej w IdoSell o Octopię pozwoli sklepom internetowym rozpocząć sprzedaż do Norwegii, Finlandii, Szwecji czy też Hiszpanii. – Dzięki temu rozwiązaniu sprzedaż cross-border stanie się

IdoSell udostępnia kolejne cross-borderowe rozwiązanie więcej »

IdoSell udostępnia nowy produkt – sprzedaż subskrypcyjną

IdoSell stworzyła moduł, który pozwoli e-sklepom w łatwy sposób włączyć model subskrypcyjny do swojej oferty.  Moduł subskrypcyjny to kompleksowa usługa, która ma ułatwić właścicielom sklepów internetowych włączenie do biznesu modelu rekurencyjnego składania zamówienia. Jest ono ponawiane na tyle długo, na ile klient umówił się ze sklepem, że chciałby dany towar otrzymywać. Taki model sprawdza się

IdoSell udostępnia nowy produkt – sprzedaż subskrypcyjną więcej »

IdoSell integruje się z kolejnymi porównywarkami

IdoSell ogłosiło integrację z najpopularniejszymi porównywarkami z sześciu państw Europy Środkowo-Wschodniej – czeską i słowacką Heureką, rumuńską Compari.ro, węgierskimi Argep.hu i Arukereso.hu, bułgarską Pazaruvaj.bg oraz grecką Skroutz.gr. Polski handel cross-border do tej pory oznaczał głównie wysyłkę towarów za zachodnią granicę, ale wiele firm zauważyło już zmiany zachodzące na rynkach naszych południowych sąsiadów. Prognozy są jednoznaczne:

IdoSell integruje się z kolejnymi porównywarkami więcej »

IAI S.A. – wzrosty w pierwszym kwartale

Polska spółka IAI S.A., która jest właścicielem IdoSell, podsumowała pierwszy kwartał 2022 roku.Według danych IAI S.A. sprzedawcy, którzy korzystają z oferty IdoSell i Shoprenter, wygenerowali GMV o 347 mln zł wyższe niż rok temu w analogicznym czasie.  W swoim portfelu spółka ma również pakiet większościowy węgierskiej platformy sklepowej Shoprenter. Z danych wynika, że pomimo zawirowań

IAI S.A. – wzrosty w pierwszym kwartale więcej »

IdoSell integruje się z Shopee

Platforma sklepowa Idosell integruje się z polską wersją Shopee. Singapurski gigant Shopee wszedł na polski rynek jesienią ubiegłego roku. W ciągu dwóch kwartałów zdobył sporą popularność wśród lokalnych konsumentów m.in. dzięki szeroko komentowanym kampaniom reklamowym. Cieszymy się, że do grona naszych partnerów dołącza Shopee. To miejsce, z którego korzysta wielu potencjalnych klientów – nie tylko

IdoSell integruje się z Shopee więcej »

Scroll to Top