Draka o makaron – również wśród graczy
Niecodzienna akcja reklamowa marki Knorr od niedawna prowadzona jest również wśród graczy. Kampanię reklamową przygotowała agencja AdAction.
Niecodzienna akcja reklamowa marki Knorr od niedawna prowadzona jest również wśród graczy. Kampanię reklamową przygotowała agencja AdAction.
Firma AdAction rozpoczęła współpracę ze Spil Games, międzynarodową grupą specjalizującą się w dostarczaniu darmowych gier online. Na mocy zawartej umowy AdAction będzie wyłącznym sprzedawcą reklam w grach oferowanych przez gry.pl, polski serwis należący do Spil Games.
Polska dołączyła do czołówki światowego przemysłu reklamy w rozrywce. Stało się to za sprawą umowy podpisanej między największą siecią reklamy w grach, IGA Worldwide, a firmą AdAction, specjalizującą się w wykorzystaniu gier w działaniach marketingowych. Umowa obejmuje współpracę przy umieszczaniu reklam dynamicznych w grach komputerowych i na konsole w sieci IGA Worldwide kierowanych do polskich