IKEA

SARE dla IKEA i Link4

IKEA i Link4 dołączyły do grona klientów SARE, firmy specjalizującej się w e-mail marketingu. Za pomocą systemu SARE subskrybentom dostarczane będą aktualności dotyczące programu lojalnościowego IKEA Family oraz ubezpieczeń Link4 i ubezpieczeń na życie – Link4 Life. W przypadku firmy IKEA umowa obejmuje przygotowanie kreacji mailingów i newsletterów, konsulting dotyczący działań e-mail marketingowych, planowanie i

SARE dla IKEA i Link4 więcej »

Media Contacts wygrało przetarg na obsługę budżetu IKEA

Media Contacts wygrało przetarg na obsługę budżetu mediowego IKEA w Internecie. Firma Media Contacts od blisko 2 lat współtworzyła strategie mediowego wykorzystania Internetu w komunikacji IKEA i realizowała kampanie reklamowe online. Wysoka efektywność Nowego Medium przyczyniła się do zwiększenia udziału Internetu w ogólnym media mixie IKEA. W związku z rosnącą rolą Internetu w komunikacji marketingowej

Media Contacts wygrało przetarg na obsługę budżetu IKEA więcej »

Kampania IKEA w Internecie

Agencja interaktywna K2 przygotowała kampanię w Internecie dla letniej wyprzedaży w sieci sklepów IKEA. Głównym celem kampanii jest poinformowanie internautów o sezonowej wyprzedaży organizowanej przez sieć sklepów IKEA. Ma ona zachęcić klientów do wizyty w sklepach i skorzystania z promocji. Dodatkowym zadaniem jest zwiększenie częstotliwości odwiedzin i oglądalności serwisu http://www.ikea.pl. Grupę docelową stanowią osoby w

Kampania IKEA w Internecie więcej »

Scroll to Top