ING Bank Śląski

Przegląd prasy 2007-01-24

Klapa darmowych empetrójek? Internetowe narzędzie do nauki matematyki coraz popularniejsze Mirosław Godlewski prezesem Netii TP zbudowała sieć dla ING Banku Śląskiego Klapa darmowych empetrójek? W zeszłym roku miał ruszyć serwis SpiralFrog, który miał umożliwiać bezpłatne i legalne ściąganie utworów muzycznych. Ale nie wystartował. Co gorsza, spółce przytrafił się istny exodus menedżerów Gazeta.pl http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3871442.html?skad=rss Internetowe narzędzie […]

Przegląd prasy 2007-01-24 więcej »

Janmedia zwiększa efektywność serwisów ING Banku Śląskiego

Agencja interaktywna Janmedia w grudniu i styczniu przeprowadziła badania użyteczności serwisów ING Banku Śląskiego. W trakcie trzech projektów zbadano serwis WWW INGBank.pl, serwis transakcyjny ING BankOnLine oraz sprzedażowe serwisy Banku na portalach. Celem badań było określenie, w jaki sposób można zwiększyć użyteczność i efektywność serwisów. W przypadku serwisu WWW oraz serwisów na portalach głównym celem

Janmedia zwiększa efektywność serwisów ING Banku Śląskiego więcej »

Nowa strona internetowa ING Nationale-Nederlanden

ING Nationale-Nederlanden udostępniło nową stronę internetową. Nowa strona pozostaje w spójności z koncepcją obecności całej Grupy ING w jednym miejscu. Jednak potrzeby obecnych użytkowników strony spowodowały, że prezentacja poszczególnych spółek ING oraz ich oferty została pogrupowana w oddzielne podserwisy. Co nowego na nowej stronie ING Nationale-Nederlanden? Szata graficzna spójna ze stylistyką Grupy ING, w szczególności

Nowa strona internetowa ING Nationale-Nederlanden więcej »

OS3 dla ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski powierzył agencji interaktywnej OS3 multimedia realizację kolejnych kampanii reklamowych w Internecie: 'Banki są do zarabiania’ oraz eKarta przepłacona VISA – pierwsza taka karta w Polsce’. Pierwsza kampania ma zachęcić potencjalnych klientów do korzystania z usług ING Banku Śląskiego, natomiast druga promuje nowoczesną kartę bankową do prowadzenia transakcji internetowych. – Naszą grupą docelową

OS3 dla ING Banku Śląskiego więcej »

Konkurs Aukcje24.pl i ING Bank Śląski

24 października serwis aukcyjny Aukcje24.pl rozpoczął konkurs – 'Tour d’Aukcje24.pl’, skierowany do wszystkich osób, które handlują w internecie. Konkurs potrwa do 29 stycznia. Jego głównym sponsorem jest ING Bank Śląski, łączna pula nagród wynosi 42 tysiące złotych. Idea konkursu jest prosta. Każdy, kto handluje (kupuje, sprzedaje, licytuje) w Internecie za pośrednictwem Aukcje24.pl otrzymuje punkty konkursowe.

Konkurs Aukcje24.pl i ING Bank Śląski więcej »

Internetowa kampania ING Banku Śląskiego

Ruszyła internetowa kampania promująca Otwarte Konta Oszczędnościowe ING Banku Śląskiego. Celem działań e-marketingowych jest zapoznanie potencjalnych klientów z ofertą promocyjną oraz zachęcenie ich do złożenia wniosku o otwarcie konta oszczędnościowego za pośrednictwem strony internetowej. Kampania jest kolejną realizacją prowadzoną przez agencję interaktywną OS3 multimedia dla ING Banku Śląskiego. Na stronie przedstawione są podstawowe informacje na

Internetowa kampania ING Banku Śląskiego więcej »

OS3 multimedia realizuje demo usług SMS ING Banku Śląskiego

Prezentacja dedykowana jest usłudze bankowej oferowanej przez ING Bank Śląski, dzięki której poprzez SMS klienci mają możliwość otrzymywania informacji o swoim rachunku bez potrzeby wychodzenia z domu. Witryna demonstracyjna jest częścią serwisu bankowego i powstała we współpracy ING Banku Śląskiego z agencją interaktywną OS3 multimedia. „Prezentacja stanowi witrynę demonstracyjną usługi Halo Śląski – SMS Standard

OS3 multimedia realizuje demo usług SMS ING Banku Śląskiego więcej »

Scroll to Top