INIS

Inis anuluje rewolucję

Inis wystartował z kontr-kampanią reklamową „e-mail rewolucja anulowana”. Nawiązuje ona do hasła jednego z konkurentów, który – jak wyjaśniają przedstawiciele firmy Inis – porównując ceny platform do e-mail marketingu, pominął ich system.

Inis anuluje rewolucję więcej »

Nowe szaty Reportera od OS3

Reporter, producent odzieży młodzieżowej, wraz z wprowadzeniem na rynek kolekcji wiosna/lato 2005, odświeża swój wizerunek. Powstała odważna kreacja wykorzystana we wszystkich materiałach promujących wiosenno-letnią ofertę Reportera oraz nowa wersja interaktywnego serwisu www.reporter.com.pl. W tworzeniu wizerunku nowej kolekcji wzięły udział firmy z grupy medialnej OS3 group: Jotka print design, INIS i OS3 multimedia. Kreacja stworzona przez

Nowe szaty Reportera od OS3 więcej »

Zostań twarzą Reportera – wielkie poszukiwania rozpoczęte

1 września wystartował wielki konkurs „Zostań Twarzą DNA by Reporter”. Każdy z klientów Reportera, który przyjdzie do sklepu, wypełni kupon i dołączy swoje zdjęcie stanie przed szansą zdobycia tytułu najlepszej twarzy Reportera. Nagrodą główną konkursu jest udział w sesji zdjęciowej i pojawienie się w kampanii reklamowej wiosna/lato 2005. Konkurs jest częścią nowej kampanii promocyjnej na

Zostań twarzą Reportera – wielkie poszukiwania rozpoczęte więcej »

Scroll to Top