Inis anuluje rewolucję

Opublikowano: 9 czerwca 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Inis wystartował z kontr-kampanią reklamową „e-mail rewolucja anulowana”. Nawiązuje ona do hasła jednego z konkurentów, który – jak wyjaśniają przedstawiciele firmy Inis – porównując ceny platform do e-mail marketingu, pominął ich system.

Hanna LaskowskaInis anuluje rewolucję

Fotosik.pl i SMS.pl wśród nowych użytkowników Inisa

Opublikowano: 18 marca 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Do grona wydawców, którzy rozpoczęli korzystanie z darmowego systemu do e-mail marketingu Inis, dołączyły kolejne serwisy. Są to witryny skupione w grupie Medousa, takie jak SMS.pl, Fotosik.pl czy Supergry.pl. Odwiedza je co miesiąc w sumie ponad 3 miliony użytkowników, a liczba obsługiwanych poprzez system Inis baz adresów e-mail przekracza 1,2 miliona.

Hanna LaskowskaFotosik.pl i SMS.pl wśród nowych użytkowników Inisa

„Zaprojektuj szablon newslettera i wygraj iPada” – konkurs Inis

Opublikowano: 4 października 2010. Kategoria: Patronaty. Tagi: , ,

Spółka Inis ogłasza konkurs na najlepiej zaprojektowany szablon newslettera pod nazwą „Zaprojektuj szablon newslettera i wygraj iPada”. Konkurs rozpoczyna się z dniem 4 października. Zgłoszenia przyjmowane są online do 4 listopada, a zwycięzców poznamy 22 listopada br.

Dawid Zaraziński„Zaprojektuj szablon newslettera i wygraj iPada” – konkurs Inis

Nowe szaty Reportera od OS3

Opublikowano: 24 marca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Reporter, producent odzieży młodzieżowej, wraz z wprowadzeniem na rynek kolekcji wiosna/lato 2005, odświeża swój wizerunek. Powstała odważna kreacja wykorzystana we wszystkich materiałach promujących wiosenno-letnią ofertę Reportera oraz nowa wersja interaktywnego serwisu www.reporter.com.pl. W tworzeniu wizerunku nowej kolekcji wzięły udział firmy z grupy medialnej OS3 group: Jotka print design, INIS i OS3 multimedia. Kreacja stworzona przez Jotkę we współpracy ze studiem …

Sylwester KozakNowe szaty Reportera od OS3

Zostań twarzą Reportera – wielkie poszukiwania rozpoczęte

Opublikowano: 16 września 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

1 września wystartował wielki konkurs „Zostań Twarzą DNA by Reporter”. Każdy z klientów Reportera, który przyjdzie do sklepu, wypełni kupon i dołączy swoje zdjęcie stanie przed szansą zdobycia tytułu najlepszej twarzy Reportera. Nagrodą główną konkursu jest udział w sesji zdjęciowej i pojawienie się w kampanii reklamowej wiosna/lato 2005. Konkurs jest częścią nowej kampanii promocyjnej na sezon jesień/zima 2004/5. Podobnie jak …

Sylwester KozakZostań twarzą Reportera – wielkie poszukiwania rozpoczęte