Grupa SARE w pierwszym półroczu miała blisko milion zysku
Od początku roku Grupa Kapitałowa SARE osiągnęła zysk netto w wysokości 905 tys. zł, przychody spółki w tym okresie osiągnęły poziom 12 mln zł.
Od początku roku Grupa Kapitałowa SARE osiągnęła zysk netto w wysokości 905 tys. zł, przychody spółki w tym okresie osiągnęły poziom 12 mln zł.
Robert Gwiazdowski został nowym członkiem rady nadzorczej spółki SARE. Tomasz Pruszczyński został zaś prezesem zarządu INIS, należącej do grupy kapitałowej SARE.
Inis wystartował z kontr-kampanią reklamową „e-mail rewolucja anulowana”. Nawiązuje ona do hasła jednego z konkurentów, który – jak wyjaśniają przedstawiciele firmy Inis – porównując ceny platform do e-mail marketingu, pominął ich system.
Do grona wydawców, którzy rozpoczęli korzystanie z darmowego systemu do e-mail marketingu Inis, dołączyły kolejne serwisy. Są to witryny skupione w grupie Medousa, takie jak SMS.pl, Fotosik.pl czy Supergry.pl. Odwiedza je co miesiąc w sumie ponad 3 miliony użytkowników, a liczba obsługiwanych poprzez system Inis baz adresów e-mail przekracza 1,2 miliona.
Spółka Inis ogłasza konkurs na najlepiej zaprojektowany szablon newslettera pod nazwą „Zaprojektuj szablon newslettera i wygraj iPada”. Konkurs rozpoczyna się z dniem 4 października. Zgłoszenia przyjmowane są online do 4 listopada, a zwycięzców poznamy 22 listopada br.
Reporter, producent odzieży młodzieżowej, wraz z wprowadzeniem na rynek kolekcji wiosna/lato 2005, odświeża swój wizerunek. Powstała odważna kreacja wykorzystana we wszystkich materiałach promujących wiosenno-letnią ofertę Reportera oraz nowa wersja interaktywnego serwisu www.reporter.com.pl. W tworzeniu wizerunku nowej kolekcji wzięły udział firmy z grupy medialnej OS3 group: Jotka print design, INIS i OS3 multimedia. Kreacja stworzona przez …
1 września wystartował wielki konkurs „Zostań Twarzą DNA by Reporter”. Każdy z klientów Reportera, który przyjdzie do sklepu, wypełni kupon i dołączy swoje zdjęcie stanie przed szansą zdobycia tytułu najlepszej twarzy Reportera. Nagrodą główną konkursu jest udział w sesji zdjęciowej i pojawienie się w kampanii reklamowej wiosna/lato 2005. Konkurs jest częścią nowej kampanii promocyjnej na …
Zostań twarzą Reportera – wielkie poszukiwania rozpoczęte więcej »