InPost Pay

Shoper i InPost Pay: wzrost konwersji w e-commerce

InPost Pay, dostępny od sierpnia ubiegłego roku, zyskał uznanie wśród klientów platformy Shoper, która jest jedną z najszybciej rozwijających się w Polsce. W ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy współpracy, usługa ta przyczyniła się do znacznego wzrostu konwersji koszykowej w sklepach internetowych, osiągając nawet 20%. Dzięki InPost Pay, przedsiębiorcy zyskali nie tylko więcej transakcji, ale także nowych, […]

Shoper i InPost Pay: wzrost konwersji w e-commerce więcej »

InPost Pay: 7,5 mln użytkowników i współpraca z CCC

Rozwiązanie, które łączy płatność za zakupy i dostawę w jednym miejscu, zdobywa uznanie wśród rosnącej grupy klientów indywidualnych i biznesowych. Wdrożenie usługi InPost Pay obejmie strony internetowe sklepów Modivo, CCC i e-Obuwie oraz ich aplikacje mobilne. Z usługi InPost Pay korzysta już ponad 7,5 mln użytkowników, a jej wdrożenie przez ponad 1 700 merchantów potwierdza

InPost Pay: 7,5 mln użytkowników i współpraca z CCC więcej »

Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcji

Shoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost w kluczowych obszarach działalności. Wartość transakcji w sklepach internetowych Shoper, uwzględniając marketplace (GMV Omnichannel), osiągnęła poziom 14,5 mld zł, co oznacza wzrost o 53 proc. w porównaniu do roku 2023. Przychody spółki wyniosły 192,8 mln

Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcji więcej »

InPost Pay z ponad 5 milionami użytkowników: nowa usługa odroczonej płatności

InPost Pay, usługa oferująca płatności online, przekroczyła liczbę 5 milionów zarejestrowanych użytkowników. W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, firma wprowadziła możliwość odroczonej płatności do 30 dni bez dodatkowych kosztów. Pilotaż tej funkcji rozpoczął się w sklepach takich jak OCHNIK, Ryłko i Militaria.pl, a w przyszłości planowane jest rozszerzenie jej na innych partnerów handlowych. Proces zakupu

InPost Pay z ponad 5 milionami użytkowników: nowa usługa odroczonej płatności więcej »

InPost Pay ma już 1,5 miliona użytkowników

Już 1,5 mln użytkowników korzysta z usługi InPost Pay, która łączy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku – dostępnego zarówno na karcie produktu, jak i w koszyku. InPost Pay skraca również cały proces zakupowy do kilkudziesięciu sekund, zachowując przy tym możliwość cross-sellu oraz zwiększenia lojalności klientów przez sprzedającego. InPost Pay oferuje prosty, jedno-klikowy proces

InPost Pay ma już 1,5 miliona użytkowników więcej »

Przewijanie do góry