InPost

InPost nawiązał współpracę z Zalando

Do grona partnerów InPost dołączyło Zalando. Już teraz klienci platformy mogą odbierać swoje zakupy za pośrednictwem urządzeń Paczkomat®. Polska jest pierwszym krajem, w którym klienci Zalando mogą skorzystać z usług świadczonych przez Grupę InPost. Jestem przekonana, że rozpoczęta z początkiem listopada współpraca dwóch kluczowych firm w swoich sektorach, Zalando i InPost będzie udana. Zalando od zawsze […]

InPost nawiązał współpracę z Zalando więcej »

Grupa InPost w III kw. osiągnęła rekordowe wyniki r/r: przychody +32,6%, wolumen +32%, skorygowany zysk EBITDA +11,5%

InPost zanotował w III kwartale wzrost przychodów o 32,6% r/r do 1 690,4 mln zł. Skorygowany zysk EBITDA wzrósł o 11,5% r/r do 455,8 mln zł. InPost zanotował także rekordowy 32% r/r wzrost wolumenów na wszystkich kluczowych rynkach, dostarczając w III kwartale 178,8 mln paczek. W Polsce wzrost wolumenów wyniósł 26%, we Francji 34%, a w

Grupa InPost w III kw. osiągnęła rekordowe wyniki r/r: przychody +32,6%, wolumen +32%, skorygowany zysk EBITDA +11,5% więcej »

Shopee i InPost nawiązują partnerstwo strategiczne

InPost oraz platforma zakupowa Shopee, obecna w Polsce od września 2021 roku, zdecydowały o rozszerzeniu dotychczasowej współpracy i nawiązały partnerstwo strategiczne. To kolejna dla InPost umowa o  współpracy z liczącym się międzynarodowym marketplace obecnym na polskim rynku. InPost jest jednym z kluczowych i zaufanych partnerów logistycznych dla  Shopee. Dlatego firmy zdecydowały się na zawarcie partnerstwa

Shopee i InPost nawiązują partnerstwo strategiczne więcej »

Scroll to Top