Interactive Advertising Bureau

Rynek reklamy online: amerykańska stabilizacja i polskie wzrosty

Rynek reklamy online w USA wydaje się stabilizować. Tak przynajmniej wynika z raportu przygotowanego przez Interactive Advertising Bureau (IAB) i PricewaterhouseCoopers. Jego wartość szacowana jest w trzecim kwartale tego roku na 5,5 mld dolarów co oznacza 1,7 proc. wzrost w porównaniu z drugim kwartałem. To jednak o 5,4 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2008 roku.

Rynek reklamy online: amerykańska stabilizacja i polskie wzrosty więcej »

E-Financial członkiem IAB Polska

E-Financial S.A., właściciel Grupy mediowej Inwestycje.pl, został członkiem polskiego oddziału światowej organizacji Interactive Advertising Bureau. E-Financial S.A. powiększyła tym samym elitarne grono 60 polskich firm członkowskich IAB Polska, które aktywnie uczestniczą w rozwoju polskiego rynku interaktywnego. Interactive Advertising Bureau to światowa organizacja, założona w 1996 roku w USA, zrzeszająca podmioty rynku interaktywnego. Działa obecnie w

E-Financial członkiem IAB Polska więcej »

INTERNET CEE: Warszawa europejskim centrum e-biznesu

Warszawa na dwa dni stanie się europejskim centrum e-biznesu. Wszystko za sprawą INTERNET CEE – międzynarodowej konferencji na temat internetu w Europie Środkowo-Wschodniej, która w dniach 20-21 listopada skupi branżę z całego regionu. Po raz pierwszy w jednym miejscu spotkają się najwięksi gracze rynku internetowego od Rosji po Węgry. Listę mówców otwiera Felix Muchnik, Prezes

INTERNET CEE: Warszawa europejskim centrum e-biznesu więcej »

Nowe władze IAB

29 października 2003 Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Członków polskiego stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau, jedynej na świecie organizacji zrzeszającej podmioty i osoby branży internetowej, wybrało nowy Zarząd. Prezesem Zarządu został Olgierd Cygan (digital One). Zmiana Zarządu jest związana z rozszerzeniem zakresu działania organizacji. Nowy statut określa dużo szersze spektrum aktywności Stowarzyszenia. W związku z intensyfikacją działań IAB

Nowe władze IAB więcej »

IAB Polska – teraz Interactive

Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia Internet Advertising Bureau Polska zadecydowało o zmianie statutu i nazwy stowarzyszenia oraz zdynamizowaniu działań popularyzujących interaktywne kanały komunikacji. Powołano też nową Radę Naczelną. 20 września br. Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia IAB Polska zadecydowało, że dotychczasowa nazwa „Internet Advertising Bureau Polska” zostanie zmieniona po formalnej rejestracji nowego statutu na „Interactive Advertising Bureau

IAB Polska – teraz Interactive więcej »

Scroll to Top